کد خبر : 1711439 | 11 مهر 1399 ساعت 19:02 | 63.4K بازدید | 2 دیدگاه

گواردیولا: مارچلو بیلسا از من بالاتر است

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی به تمجید از مارچلو بیلسا، سرمربی باتجربه لیدزیونایتد پرداخت.

گواردیولا: مارچلو بیلسا از من بالاتر است

به گزارش "ورزش سه"، منچسرسیتی بعد از قبول شکست سنگین برابر لسترسیتی حالا این هفته در دیداری دشوار باید به مصاف لیدزیونایتد تحت هدایت مارچلو بیلسا برود. پپ گواردیولا مدعی شد این سرمربی در دنیا بی نظیر است و از نظر دانش فوتبالی در بالاترین سطح قرار دارد.

 

پپ گواردیولا گفت: "مارچلو بیلسا احتمالا بیشترین کسی است که من در دنیا تحسین می کنم، چه به عنوان یک سرمربی و چه یک فرد. من فکر می کنم بیلسا مهم ترین سرمربی همه ادوار است و رفتارهای او بی نظیر است. هیچ کس نمی تواند از بیلسا به ویژه خارج از زمین و در برخورد با رسانه ها تقلید کند و این امر غیرممکن است.

 

1532281

 

من گاهی خوش شانس بوده ام و اگرچه خیلی زیاد بیلسا را ندیده ام، اما حالا وقتی شانس گذراندن با او را پیدا کرده ام و او همیشه برای من الهام بخش بوده است. ارزش یک سرمربی تنها به تعداد جام هایش نیست، تیم های من عناوین بیشتری از او کسب کرده اند، اما از نظر دانش فوتبال بیلسا بالاتر از من است.

 

تیم های بیلسا همیشه تماشایی بازی کرده و فوتبال تماشاگرپسندی ارائه می دهند. البته من هنوز زیر نظر مارچلو بیلسا کار نکرده ام، بنابراین یوهان کرایف تاثیرگذارترین سرمربی زندگی من بوده است. تیم های بیلسا می دانند چه کاری در مقابل حریفان انجام دهند، من سه بار مقابل بیلبائو تحت هدایت بیلسا بازی کرده ام و این بازی ها همیشه دشوار بوده است. تیم های بیلسا علاقمند به مبارزه و دوندگی فراوان هستند و همیشه بازیکنان زیادی در محوطه حضور دارند. این موارد در رابطه با تمام تیم های تحت هدایت مارچلو بیلسا صادق است."

دیدگاه‌ها