کد خبر : 1711452 | 11 مهر 1399 ساعت 20:30 | 33.2K بازدید | 0 دیدگاه

کلوپ: نمی دانم چند بازیکن دیگر جدا می شوند

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول گروه تیمش در لیگ قهرمانان را دشوار توصیف کرد.

کلوپ: نمی دانم چند بازیکن دیگر جدا می شوند


به گزارش "ورزش سه"، لیورپول که فصل گذشته با شکست برابر اتلتیکومادرید وداعی زودهنگام با لیگ قهرمانان داشت، این فصل در مرحله گروهی با تیم های آتالانتا، آژاکس و میتیلند همگروه است. یورگن کلوپ در نشست خبری پش از بازی با استون ویلا در مورد این گروه و شرایط تیمش صحبت کرد.

 

یورگن کلوپ گفت: "تیم های لیگ برتری در تابستان خریدهای خوبی داشته اند و کیفیت شان افزایش یافته است. آستون ویلا نیز بازیکنانی مانند راس بارکلی و ترائوره را جذب کرده، اما ما قصد داریم برای فتح عنوان قهرمانی در لیگ برتر مبارزه کنیم و برای رسیدن به این هدف باید بهتر شویم، زیرا همه رقبا پیشرفت کرده اند.

 

1531728

 

استفاده از تکنولوژی سیستم VAR کمک‌ فراوانی به فوتبال کرده، اما هنوز هم مشکلاتی در استفاده از آن وجود دارد. قوانین خطای هند و آفساید باید تغییر کرده و روشن تر باشد. 

 

نمی دانم تا پایان بازار تابستانی چند بازیکن دیگر از لیورپول جدا خواهند شد، اما این فصل تنها برای خرید کردن نیست و تلاش ما ساختن تیمی مناسب است. ما قادریم 25 بازیکن در لیست داشته باشیم، اما گاهی برخی بازیکنان می خواهند دقایق بیشتری در میدان حضور یابند و در این شرایط باید تغییراتی ایجاد کرد.

 

قرعه کشی لیگ قهرمانان؟ گروه دشواری داریم و همه می دانند آژاکس چقدر خوب است، آنها همیشه می توانند تیمی جدید بنا کنند. در آتالانتا نیز یک پروژه واقعا هیجان انگیز در جریان است و آنها فوتبال زیبایی ارائه می دهند. لیورپول در گروه مناسبی قرار گرفته و بازی های پرفشاری در انتظار ما خواهد بود."

دیدگاه‌ها