کد خبر : 1711477 | 12 مهر 1399 ساعت 09:20 | 14.8K بازدید | 0 دیدگاه

توخل: PSG حتماً چند بازیکن لازم دارد

با وجود پیروزی 6-1 پاری سن ژرمن مقابل آنژه، توماس توخل سرمربی PSG از عملکرد تیمش راضی نبود و مشکل تیمش را فقدان کارآمدی عنوان کرد.

توخل: PSG حتماً چند بازیکن لازم دارد

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن در هفته ششم لیگ1 فرانسه در خانه خود به مصاف آنژه رفت و موفق شد حریفش را با نتیجه 6-1 از پیش رو بردارد. ولی جالب این بود که در پایان بازی وقتی توماس توخل سرمربی PSG در مقابل خبرنگاران قرار گرفت با وجود پیروزی قاطع تیمش، از عملکرد شاگردان خود عصبانی بود و اعلام کرد PSG از فقدان کارآمدی رنج می برد.

 

پاری سن ژرمن در این بازی 18 شوت به سمت چهارچوب دروازه حریف شلیک کرد ولی چندین بار در ضدحمله ها آسیب پذیر نشان داد. توخل معتقد بود تیمش در پرس کردن حریف کوتاهی کرده و این برایش ناراحت کننده بود.

 

1532762

 

سرمربی PSG در پایان بازی گفت: " من از فقدان کارآمدی در تیم‌مان عصبانی بودم. ما با اینحال توانستیم موقعیت های زیادی خلق کنیم ولی چون در محوطه جریمه زمان‌بندی خوب و میل به گلزنی داشتیم توانستیم این گلها را بزنیم. ما در محوطه جریمه حریف خوب کار کردیم ولی در نقاط دیگر زمین مشکل داشتیم. با اینحال گلهای زیادی زدیم و پیروزی بزرگی بدست آوردیم که اعتماد به نفس ما را بیشتر خواهد کرد".

 

توخل سپس اعلام کرد پیش از پایان مهلت نقل و انتقالات در روز دوشنبه PSG نیاز به جذب بازیکنان بیشتری دارد. او در این باره گفت: " باید صبر کنیم. من در این باره زیاد صحبت کرده ام و نظرم را صادقانه مطرح کرده ام. یک مربی باید نظرش را مطرح کند و من همین کار را کرده ام. با اینحال هنوز چند روزی زمان باقی مانده و بعد از آن می‌توانیم شرایط را تحلیل کنیم. ما به بازیکن نیاز داریم و تا لحظه آخر به فشار آوردن به باشگاه ادامه می‌دهیم و ایمان داریم که می‌توانیم کارهای خوبی انجام بدهیم".

 

 

دیدگاه‌ها