کد خبر : 1711495 | 12 مهر 1399 ساعت 10:30 | 16.9K بازدید | 1 دیدگاه

احتمال تعلیق دوباره لیگ برتر در انگلیس

تداوم موج دوم اپیدمی کرونا در بریتانیا نگرانی‌هایی درباره تعلیق دوباره لیگ برتر انگلیس بوجود آورده است.

احتمال تعلیق دوباره لیگ برتر در انگلیس

به گزارش "ورزش سه"، درحالیکه روز به روز تعداد بازیکنانی که در تیمهای انگلیسی به ویروس کرونا مبتلا می شوند افزایش می یابد و موج دوم اپیدمی در این کشور همچنان ادامه دارد، نگرانی‌هایی بابت تعلیق دوباره لیگ برتر در این کشور مطرح شده است.

 

درحالیکه چندین ماه از موج اول اپیدمی کرونا می گذرد بیماری در بسیاری از کشورها هنوز مهار نشده است. این مساله نگرانی‌های زیادی در جامعه فوتبال بوجود آورد و صحبتهایی درباره احتمال تعلیق دوباره رقابتها مطرح کرده است.

 

1532794

 

لیگ برتر انگلیس هنوز رسماً اعلام نکرده که در صورت تداوم موج دوم اپیدمی و غیر قابل انجام بودن مسابقات فوتبال چه برنامه‌هایی را در دستور کار قرار خواهد داد. این در حالی است که دیروز دولت این کشور اعلام کرد 7هزار مورد جدید ابتلا به کرونا شناسایی شده است و 66 نفر جان شان را از دست داده‌اند.

 

این اخبار در کنار صحبتهای اخیر بوریس جانسون نخست وزیر بریتانیا مبنی بر اینکه ممنوعیتهای جدید مربوط به کرونا ممکن است تا شش ماه دیگر در این کشور پابرجا باشد احتمال تعلیق دوباره کلیه مسابقات فوتبال و از جمله لیگ برتر را مطرح کرد. این مساله برای باشگاه های لیگ برتری که هزینه های سنگینی برای شروع فصل جدید پرداخته اند خبری ترسناک است.

 

 

دیدگاه‌ها