کد خبر : 1711501 | 12 مهر 1399 ساعت 10:54 | 79.1K بازدید | 3 دیدگاه

ترکیب احتمالی آخرین حریف سرخ ها در غرب؛

۱۱ ستاره النصر مقابل پرسپولیس را بشناسید

تیم النصر ریاض امروز بدون تغییر نسبت به بازی گذشته در مقابل پرسپولیس قرار خواهد گرفت.

۱۱ ستاره النصر مقابل پرسپولیس را بشناسید

به گزارش ورزش سه، النصر عربستان که توانست بالاتر از تمام قدرت های فوتبال آسیا و به همراه پرسپولیس راهی مرحله نیمه نهایی شود، حالا تنها یک قدم با فینال فاصله دارد اما در عین حال حریف قدرتمندی چون پرسپولیس را پیش روی خود می‌بیند.

 

روی ویتوریا سرمربی النصری‌ها در این بازی با دست باز ترکیب خود را انتخاب خواهد کرد و البته بعید است که تغییر خاصی را در فهرست ۱۱ نفره خود ایجاد کند.

 

1532804

 

خط دروازه؛ گلر سابق لیورپول مقابل عیسی
یکی از نقاط قوت النصر در لیگ قهرمانان آسیا، خط دروازه این تیم بوده است. برد جونز گلر ۳۸ ساله با قدوقامت ۱۹۱ سانتی متری خود در حالی مقابل مهاجمان پرسپولیس نقش آفرینی می‌کند که در مرحله حذفی لیگ قهرمانان هنوز گلی دریافت نکرده است. جونز سابقه بازی در فاینورد، میدلزبرو و لیورپول را دارد و سرخ ها برای شکست وی با دشواری هایی دست و پنجه نرم خواهند کرد.

 

1532808

 

خط دفاعی؛ بهترین های این هفته آسیا
نکته جالب این است که سه مدافع تیم النصر در بین ۸ بازیکن برتر این هفته لیگ قهرمانان آسیا جای داشتند؛ عوض خمیس، عبدالله الغنام و عبدالله مادو. این سه بازیکن، ستاره های عربستانی خط دفاعی النصر خواهند بود و در کنار خود مایکون پریرا مدافع ۳۲ ساله و سابق گالاتاسرای، پورتو و... را می‌بینند. خط دفاعی قدرتمند که البته انسجام کافی را ندارد و در بسیاری از دقایق حتی مقابل حریفان نه چندان قدرتمند نظیر الاهلی شکننده بوده است.

 

1532806

 

خط میانی؛ نبرد سرنوشت ساز در وسط زمین
النصر از بازیکنان باکیفیتی در خط هافبک خود بهره می‌برد. آن ها چهار بازیکن داخلی را اغلب در این پست استفاده می‌کنند و پیتی مارتینز را هم پشت مهاجم نوک خود دارند. عبدالله الخیبری و عبدالمجید الصلیهم دو هافبک دفاعی هستند که وظیفه خنثی کردن بازیسازی بشار و پهلوان را خواهند داشت و جلوتر خالد الغنام، عبدالفتاح عسیری و پیتی مارتینز آرژانتینی دیده می‌شوند. شاید بتوان گفت جنگ اصلی بین هافبک های هر دو تیم خواهد بود و هر تیمی که چالش این منطقه از زمین را به نفع خود خاتمه دهد، فرصت ویژه‌ای برای پیروزی خواهد داشت.

 

خط هجومی؛ آقای گل لیگ قهرمانان آسیا
عبدالرزاق حمدالله مهاجم مراکشی تیم النصر، مهم ترین و شاید ترسناک ترین ستاره این تیم باشد. او که در ۲۷ بازی لیگ عربستان ۲۹ گل به ثمر رساند، در حالی به استقبال پرسپولیس می‌رود که شش گل زده در لیگ قهرمانان داشته و مهم ترین کاندیدای آقای گلی به حساب می‌آید.

 

1532807

 

ترکیب احتمالی النصر مقابل پرسپولیس:
برد جونز
خالد الغنام
عبدالله مادو
مایکون پریرا
عوض خمیس
عبدالله الخیبری
عبدالمجید الصلیهم
خالد الغنام
پیتی مارتینز
عبدالفتاح عسیری
عبدالرزاق حمدالله

دیدگاه‌ها