کد خبر : 1711515 | 12 مهر 1399 ساعت 11:41 | 14.5K بازدید | 0 دیدگاه

مورینیو: انتقام از یونایتد؟ بی‌معنی است

ژوزه مورینیو می‌گوید در منچستریونایتد هر افتخاری که ممکن بوده را بدست آورده و موفقیت بیشتر با شرایط یونایتد امکان پذیر نبود.

مورینیو: انتقام از یونایتد؟ بی‌معنی است

به گزارش "ورزش سه"، ژوزه مورینیو سرمربی تاتنهام در اظهاراتی که بدون شک با واکنش یونایتدی‌ها مواجه خواهد شد اعلام کرد در اولدترافورد هر افتخاری که ممکن بوده را بدست آورد و با توجه به شرایطی که در آن زمان مجبور به کار بود موفقیتی بیشتر از این برای او در یونایتد قابل تصور نبوده است.

 

1532823

 

مورینیو دو فصل و نیم سکان هدایت یونایتد را در اختیار داشت و در دسامبر 2018 اخراج شد تا جای خود را به اوله گنار سولسشر بدهد. مورینیو در این دوره در فتح لیگ برتر ناکام بود ولی سه جام بدست آورد: جام اتحادیه و لیگ اروپا در فصل 2016-2017 و کامیونتی شیلد در سال 2016.

 

مورینیو در صحبتهای خود درباره دوران حضورش در یونایتد گفت: " هواداران می دانند که من برای آنها هر چه می توانستم کردم. من هر جامی که بدست آوردنش ممکن بود را بدست آوردم و در رقابتهایی که قهرمان نشدم علتش این بود که ممکن نبود. من کم نگذاشتم و تمام زندگی ام را وقف باشگاه کردم و مثل همیشه با نهایت حرفه‌ای‌گری کار کردم".

 

مورینیو که تیمش فردا با منچستریونایتد مسابقه دارد می‌گوید برای انتقام گرفتن به اولدترافورد نخواهد رفت. او در این باره گفت: " انتقام؟ من چه به عنوان مربی منچستریونایتد و چه به عنوان مربی تیم‌های حریفش بارها در اولدترافورد پیروز شده ام. انتقام برای چه؟ آنجا هیچکس با من بدرفتاری نکرد و همه با من خوب بودند".

 

 

دیدگاه‌ها