کد خبر : 1711417 | 11 مهر 1399 ساعت 16:09 | 21.2K بازدید | 0 دیدگاه

سولسشر: همیشه از تماشای ژوزه مورینیو لذت برده ام

اوله گنار سولسشر، سرمربی منچستر یونایتد، ژوزه مورینیو را شخصیتی جذاب تلقی می‌کند.

سولسشر: همیشه از تماشای ژوزه مورینیو لذت برده ام

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد یکشنبه شب در یکی از حساس ترین بازی های هفته چهارم لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه اولدترافورد میزبان تاتنهام خواهد بود؛ دیداری که قضاوت آن بر عهده آنتونی تیلور است و به طور قطع این تقابل با جذابیت های بسیاری همراه خواهد بود.

 

اوله گونار سولسشر پیش از بازی تیمش مقابل تاتنهام در کنفرانس مطبوعاتی شرکت کرد.

 

 

1532703

 

 

تقابل برابر تاتنهام

فکر می‌کنم که نتیجه مسابقه تنها با خودمان بستگی دارد. به طور کلی هر چقدر عملکرد رو به بهبودی ارائه دهیم و بهتر کار کنیم شانس مان برای پیروز شدن نیز افزایش خواهد یافت. بازیکنان منچستریونایتد با وجود بازی های فشرده کاملا آماده هستند و ما انگیزه زیادی برای پیشرفت در همه مسابقات مخصوصا لیگ برتر داریم.

 

نقل و انتقالات منچستریونایتد

دوست ندارم در مورد این مسئله صحبت کنم چرا که در مقطع کنونی تمام تمرکزمان را روی دیدار مقابل تاتنهام قرار داده ایم. مسئولان باشگاه همیشه سعی می‌کنند تیمی قدرتمند را روانه مسابقات کنند اما در عین حال اگر اتفاق خاصی رخ دهد با شما در میان خواهم گذاشت. با این حال هنوز نقل و انتقالات تمام نشده و ما مقداری فرصت در اختیار داریم. همچنین باشگاه نیز کاملا از نقطه‌نظرات من آگاه است. به دنبال این هستیم که منچستریونایتد بهترین عملکرد را ارائه دهد و من نیز روی همین موضوع تمرکز کرده‌ام.

 

ژوزه مورینیو

فکر می‌کنم که مقطع کنونی کاملاً عجیب و غریب است و البته شما هم نیاز دارید که با چنین صحبت هایی خودتان را سرگرم کنید. مورینیو شخصیت فوق العاده ای دارد و همواره از صحبت ها و تماشای او لذت برده ام. او یک برنده واقعی به حساب می‌آید اما من هرگز دوست ندارم به این جنگ یا به نوعی بازی روانی ورود کنم.

 

 

1532704

 

 

هری کین

برای هر سرمربی واجب است هنگامی که تیمش قصد دارد مقابل هری‌کین حاضر شود، به خوبی آماده شود. معتقد هستم که او یکی از بهترین مهاجمان دنیا محسوب می‌شود و بسیار خوشحال هستیم که بعد از مصدومیت طولانی دوباره با قدرت بازگشته است. سعی می‌کنیم در طول مسابقه او را مهار کنیم و در این راه ما هری مگوایر را در اختیار داریم.

دیدگاه‌ها