کد خبر : 1711517 | 12 مهر 1399 ساعت 11:50 | 23.6K بازدید | 0 دیدگاه

عدم اطمینان گواردیولا به حفظ ستاره اسپانیایی سیتی

پپ گواردیولا می‌گوید با توجه به تلاش دوباره بارسا برای جذب اریک گارسیا از سرنوشت ستاره اسپانیایی منچسترسیتی مطمئن نیست.

عدم اطمینان گواردیولا به حفظ ستاره اسپانیایی سیتی

به گزارش "ورزش سه"، با توجه به اینکه بارسلونا بار دیگر تلاش برای جذب اریک گارسیا ستاره اسپانیایی ملی پوش منچسترسیتی را آغاز کرد، پپ گواردیولا سرمربی سیتی می‌گوید از سرنوشت او مطمئن نیست و نمی‌داند گارسیا در پایان پنجره نقل و انتقالات در سیتی خواهد ماند یا نه.

 

1532828

 

بارسلونا در تابستان امسال یک بار دیگر برای جذب اریک گارسیا بازیکن سابق خود تلاش کرده بود ولی سیتی به پیشنهادش پاسخ منفی داد. غول کاتالان حالا در آخرین روزهای باقی مانده از فرصت نقل و انتقالات بار دیگر با پیشنهادی بهتر به سراغ سیتی آمده است.

 

رسانه‌ها گزارش دادند که پیشنهاد اول بارسا برای اریک گارسیا 15 میلیون یورو بوده که با پاسخ منفی سیتی مواجه شد. سیتیزن‌ها معتقدند ستاره اسپانیایی‌شان ارزشی به مراتب بیشتر از این دارد.

 

گواردیولا درباره اریک گارسیا به خبرنگاران گفت: " اریک امروز بازیکن ما است ولی فصل نقل و انتقالات روز دوشنبه تمام می‌شود و من نمی دانم در نهایت چه اتفاقی می‌افتد. من می دانم که گارسیا می‌خواهد در بارسلون زندگی کند. می دانم بارسا هم او را می‌خواهد ولی به نظرم تا این لحظه دو باشگاه به توافق نرسیده اند. این چیزی است که در حال حاضر می دانم ولی نمی‌توانم بگویم که در نهایت چه اتفاقی رخ خواهد داد".

 

 

دیدگاه‌ها