کد خبر : 1711534 | 12 مهر 1399 ساعت 12:50 | 16.2K بازدید | 0 دیدگاه

لوکاکو: در انگلیس می‌گفتند تنبل و کند هستم

روملو لوکاکو می‌گوید در منچستریونایتد به دلیل انتقادهای بی‌دلیل نمی‌توانست موفق باشد و با ترک این تیم و پیوستن به اینترمیلان نشان داد که منتقدینش چقدر اشتباه می‌کردند.

لوکاکو: در انگلیس می‌گفتند تنبل و کند هستم

به گزارش "ورزش سه"، روملو لوکاکو ستاره بلژیکی اینترمیلان می‌گوید کسانی که در دوران حضورش در منچستریونایتد از او با صفتهایی مثل تنبل و کند انتقاد می‌کردند عامل اصلی ناکامی اش در اولدترافورد بودند. لوکاکو می‌گوید با درخشش با پیراهن اینتر نشان داد این دسته از منتقدین چقدر درباره او اشتباه می کردند.

 

1532851

 

منچستریونایتد در تابستان 2017 لوکاکو را با قراردادی 58 میلیون دلاری از اورتون به خدمت گرفت. لوکاکو در دوران سه ساله حضور در اورتون به عنوان یکی از بهترین مهاجمین لیگ برتر مطرح بود و انتظار می‌رفت در یونایتد بیشتر بدرخشد. اما بعد از گذشت مدتی او در میان هواداران یونایتد و رسانه‌ها منتقدین زیادی پیدا کرد.

 

لوکاکو که مشخص است همچنان دلش از انتقادهای آن دوران پر است در مصاحبه با روزنامه تایمز گفت: " یک سال پیش زمانی که در انگلیس بودم به من می‌گفتند تنبل. می‌گفتند نمی دود و کند است و خیلی حرفهای دیگر. ولی اینجا در اینتر به من می‌گویند باتلاش ترین بازیکن تیم هستم، اگر به بازی‌های من در اینجا و آنجا نگاه کنید می‌بینید که چقدر تفاوت بوجود آمده است".

 

1532852

 

مهاجم بلژیکی در ادامه گفت: " در اینتر شما نهایت توان من را می‌بینید که بالفعل شده است. حالا می‌بینند که من در انگلیس هم می‌توانستم چقدر متفاوت باشم. وقتی به من گفتند تنبل و کند‌، گفتم دیگر خسته شده‌ام، من می روم خداحافظ".

 

 

دیدگاه‌ها