کد خبر : 1711555 | 12 مهر 1399 ساعت 14:44 | 34.8K بازدید | 14 دیدگاه

هوادار استقلال خسته از تکرار این روزها

هواداران استقلال امروز به میدان بهارستان رفتند تا به جای اعتراض به وزارت ورزش از نمایندگانشان در مجلس بخواهند نیم نگاهی هم به آنها بشود.

هوادار استقلال خسته از تکرار این روزها

به گزارش "ورزش سه"، تکراری ترین روزهای استقلال در این چند سال این بار باز هم در زمان همیشگی و این بار با سه ماه تاخیر و درفصل نقل و انتقالات فوتبالی ، مثل کنه به جان استقلال افتاد تا نفس این تیم را تا مرز قطع شدن پیش ببرد. چند ساله اتفاقی تکراری هواداران استقلال را که در این دنیا به عشقشان وفا دار هستند در روزهای نقل و انتقالات اذیت می کند و اینبار  آن ها را با مرور سال های قبل به مرز جنون رسانده است .از صبح امروز عاشقان این تیم ریشه در قلب مردم دارد، از پیر و جوان ، مرد و زن ، مدیر و کارگر، کارمند و بازاری به میدان بهارستان کشاند تا با شعارهای خود درخواست ورود نمایندگان مجلس به اتفاقات این باشگاه را داشته باشند. جمعیتی که تعدادشان کم نبود  و با شعارهای مختلف اظهار نارضایتی خودشان را از متولیان باشگاه در وزارت ورزش و قوه مجریه به قوه مقننه بردند .


جمعیت امروز میدان بهارستان که از صبح به تعدادشان اضافه می شد و به حدود هزار نفر هم رسید ، بغض نهفته ای در گلو داشت ، آن ها فارغ از رسیدگی به درخواسشان به دنبال چراهایی زیادی بودند، چرا باز هم ما، چرا بازهم این موقع فصل ، چرا تکراری شدن موضوعی که سه ساله مشکل اصلی ماست و چراهای فراوان دیگر.


باشگاهی  که نه مدیر عامل دارد و نه مربی ، نه اجازه خرید بازیکن دارد و نه سرپرست ، بدهیهای میلیاردی به بازیکنان خارجی و شفر و استراماچونی را در حال سررسید شدن می بیند، مجوز حرفه ای برای شرکت در لیگ قهرمانان آسیا در سال آتی را نگرفته است، کسی به فکر باز کردن پنجره های بسته نقل و انتقالاتش نیست و رقیب سنتی و قابل احترامش را در فینال غرب اسیا می بیند.


هوادار استقلال که بارها در این سال ها روزهای قبل از آغاز فصل را به دلیل مشکلات مدیریتی از دست داده و آخر فصل خوبی را ندیده است ، هواداری که بهترین بازیکنانش را به دلیل مشکلات مدیریتی خیلی راحت از دست می دهد و جایگزینی برای آنها نیست. تیمی که کمتر از 20روز به آغاز فصل بعدی لیگ برتر نمانده و مدیرعامل، مربی و سرپرست ندارد.


عاشقان این تیم در این سال ها آب خوش از گلویشان پائین نرفته است ، در کمتر از 24ساعت بعد از رفتن به صدر جدول لیگ برتر فوتبال که بعد از سال ها با مربی دوست داشتینشان بدست آمد، او را در فرودگاه امام خمینی به مقصد رم ایتالیا دیدند و کمتر از 24ساعت بعد از پیروزی بزرگشان در داربی حذفی مربی و اسطوره قدیمیشان را مستعفی از هدایت تیم.


آقای وزیر ،آقای وکیل؛ به حرفهای این جماعت عاشق باید گوش داد ، آن ها جز استقلال هیچ عشقی ندارند، آن ها در این چند سال به شما پناه آورده اند و باز هم نتیجه نگرفته اند، آن ها عاشقند، برای عشقشان ، این دفعه تصمیمی بگیرید که زود پشیمان نشوید، تصمیمی بگیرید برای دل این جماعت که از کار وزندگی ، درس و مشق ،بچه و خانواده خود می زنند تا صدایشان را به شما برسانند ، آن ها دنبال فریادرسند و فریاد آن ها ، تصمیم ماندگار شما را می طلبد.


محمدرضا تقی خانی

دیدگاه‌ها