کد خبر : 1711563 | 12 مهر 1399 ساعت 14:20 | 17.1K بازدید | 0 دیدگاه

زیدان ستاره ملی پوش لیون را می خواهد

حسام عوار که به تازگی به اردوی تیم ملی فرانسه دعوت شده مورد توجه زین الدین زیدان قرار گرفته است.

زیدان ستاره ملی پوش لیون را می خواهد

به گزارش "ورزش سه"، حسام عوار در یکی دو فصل اخیر تبدیل به یکی از ستاره های تاثیرگذار لیون شده و تیم های زیادی را خواهان خود می بیند. عوار که سخت مورد نظر آرسنال قرار داشت و به نظر می رسید تابستان راهی این تیم خواهد شد، به فاصله سه روز تا اتمام نقل و انتقالات، بعید است به این باشگاه لندنی برود. پیشنهاد توپچی ها برای او مورد قبول لیون قرار نگرفت و این خبر خوبی برای او نبود چرا که باید یک فصل را بدون حضور در تورنمنت های اروپایی پشت سر بگذارد.

 

 

1523383

 

 

امروز نشریه اکیپ ادعا کرد که زین الدین زیدان و حسام عوار در طی یکی دو هفته اخیر تلفنی چند بار باهم صحبت کرده اند و سرمربی رئال از او خواسته یک سال دیگر هم در لیون بماند و تابستان بعد او را برای رئال جذب خواهد کرد.

 

 

1532876

 

 

زیدان شیفته بازی عوار شده و او را بازیکنی مناسب برای باشگاه مادریدی می داند. دست زیدان برای امسال بسته است چرا که رئال با مشکلات اقتصادی دست به گریبان است و تصمیم گرفته بازیکنی جدید جذب نکند؛  در غیر این صورت عوار یکی از بازیکنانی بود که قطعا در فهرست خریدهای او قرار داشت و رئال با لیون برای جذب او وارد مذاکره می شد.

عوار تنها 22 سال دارد و محصول آکادمی فوتبال لیون است. او در پست هافبک تهاجمی بازی می کند و از سال 2017 در 100 بازی توانسته 16 گل برای لیون به ثمر برساند.

 

 

1530955

دیدگاه‌ها