کد خبر : 1711581 | 12 مهر 1399 ساعت 17:01 | 29.1K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای موندودپورتیوو

سیتی تسلیم نشد؛ رد پیشنهاد دوم بارسلونا

منچسترسیتی پیشنهاد دوم بارسلونا برای اریک گارسیا را هم رد کرده است.

سیتی تسلیم نشد؛ رد پیشنهاد دوم بارسلونا

به گزارش "ورزش سه"، رونالد کومان سرمربی بارسا هفته گذشته در نشست خبری خود تایید کرد که به دنبال جذب یک مدافع میانی است.

بارسا در حال حاضر تنها جرارد پیکه و کلمنت لنگله را به عنوان مدافعان میانی با تجربه در اختیار دارد و رونالد آرائوخو در واقع هنوز بازیکن تیم دوم باشگاه محسوب می شود. ساموئل اومتیتی هم در فهرست خروج قرار دارد و کومان از او برای بازی برابر سلتا هم دعوت نکرد. در جریان این بازی آرائوخو پس از اخراج کلمنت لنگله وارد میدان شد و نمایش خوبی هم داشت ولی بارسا همچنان روی جذب یک مدافع میانی پافشاری می کند.

 

 

1525746

 

 

گزینه شماره یک بارسا اریک گارسیا مدافع اسپانیایی منچسترسیتی است. گارسیا محصول آکادمی فوتبال بارسلوناست ولی از سال 2017 در عضویت سیتی قرار دارد. پپ گواردیولا روز گذشته تایید کرد که گارسیا قصد بازگشت به بارسلونا را دارد ولی دو باشگاه هنوز به توافق مالی نرسیده اند.

 

امروز موندودپورتیوو گزارش داد که بارسلونا ابتدا پیشنهادی 10 میلیون یورویی ارائه داده بود که توسط سیتی رد شد. درخواست سیتی در ابتدا 15 میلیون یورو بود اما سپس این رقم را به 30 میلیون یورو افزایش داد. بارسا در پیشنهاد دوم خود که روز گذشته ارائه داد، رقمی نزدیک به 15 میلیون یورو را مطرح کرده اما سیتی هنوز تسلیم نشده و پاسخ مثبت نداده است.

 به فاصله سه روز تا پایان نقل و انتقالات باید دید در نهایت دو باشگاه بر سر انتقال اریک گارسیا به توافق خواهند رسید یا خیر.

دیدگاه‌ها