کد خبر : 1711591 | 12 مهر 1399 ساعت 17:41 | 27.1K بازدید | 0 دیدگاه

در مصاحبه با بیت فیر

واکنش اسطوره بارسا به دوئل جدید مسی و رونالدو

ریوالدو معتقد است دوئل بارسا و یوونتوس در لیگ قهرمانان می تواند مسی و رونالدو را به بالاترین سطح شان نزدیک کند.

واکنش اسطوره بارسا به دوئل جدید مسی و رونالدو

به گزارش "ورزش سه"، پنجشنبه شب دور گروهی لیگ قهرمانان قرعه کشی و مشخص شد که بارسا و یوونتوس در یک گروه باید برای صعود رقابت کنند. این اولین دوئل مستقیم لیونل مسی و کریستیانو رونالدو پس از سال 2018 است، زمانی که رونالدو رئال مادرید را به مقصد یووه ترک کرد.

بازی رفت 7 آبان در تورین خواهد بود و بازی برگشت نیز 18 آذر در نیوکمپ که ممکن است 30 درصد ورزشگاه نیز در اختیار هواداران بارسا قرار بگیرد.

 

 

1529993

 

 

ریوالدو اسطوره برزیلی بارسا در مورد برخورد دوباره مسی و رونالدو گفت:« دوئل درخشانی خواهد بود و تمام دنیا منتظر این دو بازی هستند. برخی معتقدند پس از رفتن رونالدو از رئال، مسی هم در لالیگا دچار افت شده و حالا فرصتی عالی است تا این دو برای گذر از سد یکدیگر، به بالاترین سطح خود برگردند. هر دو می خواهند شماره یک دنیا باشند و کار را برای یکدیگر دشوار خواهند کرد. این دوئل قطعا به یاد ماندنی خواهد شد.»

 

 

1532878

 

 

ریوالدو در مورد درخشش وینیسیوس ستاره برزیلی رئال برابر وایادولید و زدن تک گل برتری تیمش گفت:« شکی نیست که وینیسیوس الان خطرناک ترین بازیکن رئال مادرید در خط حمله است. او نشان داده که سزاوار قرار گرفتن در ترکیب اصلی است و اینکه چند هفته به شکلی متناوب فیکس بازی کند. وینی ثابت کرده است که می توان مسئولیت بزرگی روی دوشش گذاشت و قادر به رقم زدن تفاوت هاست. او وقتی از نیمکت هم وارد زمین می شود، انگیزه فراوانی برای درخشش دارد و شاید حقش نیست که نیمکت نشین باشد.»

دیدگاه‌ها