کد خبر : 1711592 | 12 مهر 1399 ساعت 17:35 | 35.3K بازدید | 0 دیدگاه

یاد دعوای نیمار-کاوانی در بازی چلسی زنده شد(عکس)

در دیدار تیم های چلسی و کریستال پالاس، در یک صحنه بحثی بین دو ستاره تیم میزبان شکل گرفت.

به گزارش "ورزش سه"، چلسی بعد از پشت سر گذاشتن سه بازی پر فراز و نشیب، امروز از سری مسابقات هفته چهارم لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه استمفوردبریج میزبان کریستال پالاس بود و در نهایت موفق شد با نتیجه پر گل 4-0 حریفش را شکست دهد تا اوضاع خود را بهبود بخشیده باشد.

 

دو گل شاگردان فرانک لمپارد در بازی امروز توسط هافبک ایتالیایی این تیم یعنی جورجینیو و از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید. این بازیکن که در مسابقات قبلی آخرین پنالتی چلسی را از دست داده بود، امروز با خونسردی کامل و هر دو بار در خلاف جهت دروازه‌بان کریستال‌پالاس، موفق به گلزنی شد.

 

تامی آبراهام بازیکنی بود که امروز در ترکیب اصلی چلسی به کار گرفته شده بود. این ستاره جوان و انگلیسی بارها در طول بازی برای گلزنی تلاش کرد و به نوعی به آب و آتش زد اما در این امر موفق نبود.

 

در صحنه پنالتی دوم چلسی اما یک تنش عجیب بین تامی آبراهام و جورجینیو رقم خورد. مهاجم چلسی که قصد داشت هر طور که شده در بازی امروز برای تیمش گلزنی کند، از جورجینیو درخواست کرد که او دومین ضربه پنالتی را بزند؛ موضوعی که با مخالفت هافبک ایتالیایی و البته پس از آن ناراحتی آبراهام روبرو شد. با این حال کاپیتان چلسی یعنی سزار آسپلیکوئتا به این صحنه ورود کرد و به جر و بحث بین این دو  خاتمه داد. البته این مدافع اسپانیایی بود که به نوعی توپ را از آبراهام گرفت و تحویل جورجینیو داد تا پنالتی را بزند.

 

 

1532924

 

1532923

 

1532925

 

1532926

 

 

چنین اتفاقی اما پیش از این در تیم پاری‌سن‌ژرمن نیز رخ داده بود؛ جایی که طی فصول اخیر نیمار و ادینسون کاوانی نیز در ترکیب تیم فرانسوی رقم زننده چنین صحنه ای شده بودند.

 

 

1532922

دیدگاه‌ها