کد خبر : 1711603 | 12 مهر 1399 ساعت 17:59 | 14.3K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش لمپارد به صحنه جنجالی دیدار چلسی- پالاس

فرانک لمپارد سرمربی چلسی به صحنه تنش بین تامی آبراهام و جورجینیو روی ضربه پنالتی دوم چلسی واکنش نشان داد.

واکنش لمپارد به صحنه جنجالی دیدار چلسی- پالاس

به گزارش "ورزش سه"، چلسی در مسابقه ای که نیمه اول آن با تساوی بدون گل خاتمه یافته بود، در نیمه دوم موفق شد چهار گل وارد دروازه کریستال پالاس کند و حریف خود را شکست دهد تا بعد از سه هفته پر فراز و نشیب، به نوعی آرامش به تیم فرانک لمپارد بازگردد.

 

فرانک لمپارد در پایان بازی پیرامون پیروزی تیمش برابر کریستال‌پالاس گفت: " در مسابقه امروز به دنبال این بودیم هر طور که شده به پیروزی دست پیدا کنیم و این اتفاق رخ داد. در نیمه اول نتوانستیم نفوذ چندانی به دفاع حریف داشته باشیم اما در نیمه دوم بازی،  شرایط کاملا تغییر کرد و ما توانستیم چهار گل به ثمر برسانیم."

 

 

1532942

 

 

بن چیلول، خرید جدید چلسی امروز بازی فوق العاده ای را از خود به نمایش گذاشت و آمار یک گل و یک پاس گل را به ثبت رساند. لمپارد در تمجید از این مدافع گفت: " به طور کلی بن چیلول عملکرد بسیار خوب و کم نقصی را از خود ارائه داد. هماهنگی خوبی بین او و سایر بازیکنان تیم شکل گرفت و توانست یک گل بزند و یک پاس گل نیز ارسال کند."

 

لمپارد در ادامه پیرامون تنش ایجاد شده در صحنه پنالتی بین بازیکنان چلسی یعنی آسپلیکوئتا، آبراهام و جورجینیو نیز گفت: " کاملاً تامی آبراهام را درک می کنم. او به دنبال این بود هر طور که شده در بازی امروز گلزنی کند. البته فکر می‌کنم او کاملاً شایسته این اتفاق بود اما در عین حال باید به قوانین موجود احترام بگذارد."

 

 

1532924

 

 

لمپارد در پایان پیرامون انتقال احتمالی هادسون اودوی به بایرن مونیخ نیز گفت: " نمی توانم در این باره اظهار نظر قطعی داشته باشم. ما به دنبال صلاح تیم و باشگاه هستیم. البته که تا روز دوشنبه هر اتفاقی ممکن است رخ دهد اما در مقطع کنونی روی کالوم حساب باز می کنم."

دیدگاه‌ها