کد خبر : 1711609 | 12 مهر 1399 ساعت 18:20 | 9.7K بازدید | 0 دیدگاه

کونته:بین نتیجه ۰-۰ و برد ۵-۴، دومی را انتخاب می کنم

آنتونیو کونته، سرمربی اینتر معتقد است که تیمش در دیدار فردا مقابل لاتزیو کار دشواری پیش رو خواهد داشت.

کونته:بین نتیجه ۰-۰ و برد ۵-۴، دومی را انتخاب می کنم

به گزارش "ورزش سه"، اینتر فردا از سری مسابقات هفته سوم سری آ مهمان لاتزیو خواهد بود. نراتزوری در هر دو بازی گذشته خود به پیروزی دست یافته است و به نظر می‌رسد شاگردان آنتونیو کونته قصد دارند در فصل جدید تا آخرین لحظات برای کسب عنوان قهرمانی تلاش کنند.

 

آنتونیو کونته در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی تیمش مقابل لاتزیو گفت: " ما در شرایط خوبی هستیم زیرا این سومین بازی سریع و پشت سر هم ماست و همین امر در مورد لاتزیو نیز صدق می‌کند. فصل گذشته ما چهار بازی را باختیم که یکی از آنها مقابل لاتزیو در استادیوم المپیکو بود بنابراین می دانیم این یک بازی سخت است.  ما دوست داریم با نتیجه بهتری نسبت به دفعه قبل ظاهر شویم.

 

 

1532953

 

 

این یک مسابقه کاملاً متفاوت در مقایسه با دیدار قبلی برابر بنونتو خواهد بود. لاتزیو تیمی عالی است که فصل گذشته در پی به چالش کشیدن یوونتوس برای کسب اسکودتو بود، بنابراین ما باید با احتیاط کامل پا به مسابقه بگذاریم. با این حال باشگاه های بزرگ باید هویت خاص خود را داشته باشند که بدون توجه به حریف آن حفظ شود. ما به آنها احترام می گذاریم اما هیچ ترسی از خود نشان نمی دهیم. از زمان حضورم در اینجا سعی کردم این هویت را در این تیم ایجاد کنم."

 

نراتزوری مطمئناً در این فصل کسل کننده ظاهر نشد و فیورنتینا را 4-3 و بنونتو را 5-2 شکست داده است. کونته با لبخند در این باره گفت: "مهم است که متعادل باشید و سعی کنید از ضد حمله جلوگیری کنید اما اگر مجبور شدم بین تساوی 0-0 و برد 5-4 یکی را انتخاب کنم، گزینه دوم را انتخاب خواهم کرد."

 

 

1532142

دیدگاه‌ها