کد خبر : 1711622 | 12 مهر 1399 ساعت 18:55 | 24.9K بازدید | 0 دیدگاه

رسول پناه: با تمام قدرت به دنبال حق پرسپولیس هستیم

سرپرست باشگاه پرسپولیس بعد از اعلام رای کنفدراسیون فوتبال آسیا علیه عیسی آل کثیر از پیگیری این پرونده برای احقاق حق باشگاه و مهاجم تیمش خبر داد.

رسول پناه: با تمام قدرت به دنبال حق پرسپولیس هستیم

به گزارش "ورزش سه" مهدی رسول پناه سرپرست باشگاه پرسپولیس در پی اعلام حکم محرومیت شش ماهه عیسی آل کثیر گفت: متاسفانه کنفدراسیون فوتبال آسیا در فاصله چند ساعت مانده به بازی مهم ما در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا، در تصمیمی کاملا عجولانه و بدون در نظر گرفتن حقیقت، حکم به محرومیت بازیکن خوب و گلزن تیم ما، عیسی آل کثیر داد، که این خبر بسیار ناراحت کننده بود.

 

سرپرست باشگاه پرسپولیس در ادامه گفت: ما قطعا پیگیر حقوق باشگاه و همچنین عیسی عزیز خواهیم بود و مقابل این رای اعتراض خود را به کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام خواهیم کرد. از روز گذشته نیز مسئولان روابط بین الملل باشگاه با هماهنگی مدیر محترم تیم آقای افشین پیروانی، مستندات کامل را در مورد شادی گل عیسی آل کثیر که کاملا بدون هرگونه نیت توهین آمیز بود و از سالها قبل نیز شادی خاص این بازیکن در بازیهای داخلی به شمار می آمد، ارائه کردند. اما مسئولان کمیته انضباطی AFC متاسفانه بدون در نظر گرفتن این مستندات و توضیحات کاملی که ارائه شد، رای کاملا بی منطق و بسیار سنگین را صادر کردند که هیچ تناسبی با آنچه که رخ داده است، ندارد.

 

رسول پناه در پایان با اعلام اینکه اعتراض باشگاه به کنفدراسیون ارائه خواهد شد گفت: باشگاه پرسپولیس به همین منظور اعتراض ویژه خود را به کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرد و برای تقویت روحیه تیم نیز با مصوبه هیات مدیره پاداش ویژه ای را جهت بازی مقابل النصر عربستان و همچنین تشکر از زحمات کادر فنی بادرایت و بازیکنان غیرتمند تیم در طول مسابقات لیگ قهرمانان آسیا نظر گرفته ایم و قطعا قدردان زحمات همه اعضای این تیم غیرتمند و بی نظیر هستیم که در این شرایط شاهکار کرده اند. ضمن اینکه عیسی آل کثیر عزیز تحت هر شرایطی مورد حمایت کامل باشگاه قرار دارد.

دیدگاه‌ها