کد خبر : 1711639 | 12 مهر 1399 ساعت 19:55 | 23.9K بازدید | 0 دیدگاه

هانسی فلیک و تایید تمایل به جذب ستاره چلسی

هانسی فلیک، سرمربی بایرن مونیخ شایعات تمایل این تیم به جذب کالوم هودسون اودوی را تایید کرد.

هانسی فلیک و تایید تمایل به جذب ستاره چلسی

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ در روزهای پایانی بازار نقل و انتقالات برای خرید یک وینگر جدید تلاش می کند و نام کالوم هودسون اودوی در لیست خرید آنها قرار گرفته است. هانسی فلیک در نشست خبری بازی فردا شب تیمس مقابل هرتابرلین این اخبار را تایید کرده و همچنین در مورد شرایط بازیکنان مصدوم تیمش نیز توضیحاتی ارائه داد.

 

رابطه با توماس مولر:

 

"من واقعا دوست دارم او به عالم مربیگری روی آورده و حداقل سه بازیکن مانند خود در ترکیب داشته باشد (می خندد). مولر در داخل و خارج از زمین بازیکن بسیار مهمی محسوب شده، آرام بوده و همیشه روی اتفاقات داخل زمین متمرکز است."

 

1530023

 

شرایط میشل کویزانس:

 

"این موقعیت سختی برای او است. من با کویزانس صحبت کردم و گفتم که از او حمایت خواهم کرد. میشل امروز با ما تمرین نکرده، زیرا هنوز آزمایش کرونا نداده و بنابراین برای بازی فردا در لیست بایرن مونیخ جایی ندارد."

 

تمایل بایرن مونیخ به جذب کالوم هودسون اودوی:

 

"او یکی از بهترین استعدادها در پست خود است که می تواند در جناحین و همچنین به عنوان بازیکن شماره 10 بازی کند. بنابراین تمایل بایرن مونیخ برای خرید کلوم هودسون اودوی کاملا منطقی و عادی است."

 

شرایط بازیکنان بایرن مونیخ:

 

"لئون گورتزکا و داوید آلابا قادر به بازی کردن خواهند بود و به لیست بایرن بازگشته اند. اما شرایط کینزلی کومان را باید در تمرینات امروز بررسی کرده و بعد در مورد بازی دادن به او تصمیم بگیریم. شرایط  ایده آل نیست، اما ما یازده بازیکن در زمین خواهیم داشت. کومان پیش از این از نظر عضلانی مشکل داشت و ما باید منتظر فردا باشیم."

دیدگاه‌ها