کد خبر : 1711648 | 12 مهر 1399 ساعت 20:14 | 34.2K بازدید | 0 دیدگاه

بارسلونا و ناکامی در جذب مهاجم مورد علاقه کومان

طبق اعلام باشگاه لیون، ممفیس دیپای ستاره هلندی این تیم در فرانسه باقی خواهد ماند و راهی بارسلونا نمی شود.

بارسلونا و ناکامی در جذب مهاجم مورد علاقه کومان

به گزارش ورزش سه، رونالد کومان، سرمربی جدید و هلندی بارسلونا در همان بدو ورود به این باشگاه درخواست خرید دو بازیکن سابق خود در ترکیب تیم ملی هلند را داد، اما مدیران بارسلونا در عملی کردن خواسته او ناتوان بودند و نه جینی واینالدوم و نه ممفیس دیپای در فصل پیش رو لباس بارسلونا را بر تن نخواهند کرد.

 

1524944

 

واینالدوم در همان ابتدا و بعد از گفت و گو با یورگن کلوپ به این نتیجه رسید علاقه ای به ترک لیورپول ندارد و در این تیم ماندنی شد. اما هواداران بارسلونا امیدوار به حضور ممفیس دیپای در این تیم بودند که باشگاه لیون امروز اعلام کرد این ستاره هلندی از این تیم جدا نخواهد شد. باشگاه فرانسوی تا امروز به بارسلونا برای مذاکرات و جلب رضایت شان فرصت داده بود، اما در نهایت طرفین به توافق نرسیدند و این انتقال منتفی شد.

 

بدین ترتیب به نظر می رسد دیگر جدایی عثمان دمبله از بارسلونا منتفی باشد و او در نوکمپ ماندنی است. این در حالیست که بارسلونا مهاجمی مانند لوییس سوارز را نیز در فصل نقل و انتقالات تابستانی از دست داده و در واقع جانشینی برای او به ترکیب بلوگرانا اضافه نشد. رونالد کومان در روزهای حضور در تیم ملی هلند اعتقاد فراوانی به دیپای داشت و علاقه داشت از او در ترکیب بارسلونا نیز استفاده کند، اما در نهایت این اتفاق رخ نداد.

دیدگاه‌ها