کد خبر : 1711660 | 12 مهر 1399 ساعت 20:53 | 29.2K بازدید | 0 دیدگاه

دل گواردیولا به ستاره انگلیسی خوش است! (عکس)

رحیم استرلینگ، ستاره انگلیسی منچسترسیتی در اوج آمادگی قرار دارد.

به گزارش "ورزش سه"، سیتیزن ها در دومین هفته از لیگ برتر دچار شوک بزرگی شده و پنج بار دروازه شان را مقابل لستر باز شده دیدند تا پپ گواردیولا سنگین ترین شکست دوران مربیگری خود را تجربه کند. سیتی این هفته در دیداری دشوار مهمان لیدزیونایتد و مارچلو بیلسا است و با گل رحیم استرلینگ در نیمه اول از این تیم پیش افتاده است.

 

رحیم استرلینگ، ستاره انگلیسی منچسترسیتی در همان دقایق ابتدایی در پشت محوطه جریمه لیدزیونایتد صاحب موقعیت شد و به زیبایی از سمت چپ به داخل حرکت کرد. او چندین بار با فریب مدافعان حریف پیش رفته و در نهایت موفق شد با نواختن یک ضربه فنی و تماشایی به سبک آرین روبن دروازه لیدزیونایتد را باز کند.

 

استرلینگ در ماه های اخیر در ترکیب سیتی درخشان ظاهر شده و در 12 بازی اخیر خود در لیگ برتر 11 گل به ثمر رسانده است. همچنین از ابتدای فصل گذشته، رحیم استرلینگ بیش از سایر بازیکنان لیگ برتری در تمام مسابقات گلزنی کرده و 34 بار در کل در این امر موفق ظاهر شده است. سیتی برای جبران ناکامی فصل گذشته و گذر از سد رقبای قدرتمندی چون لیورپول به درخشش همه ستاره های خود از جمله رحیم استرلینگ نیاز دارد و گواردیولا امیدوار است این روند تا پایان فصل ادامه یابد.

 

1533041

 

1533040

دیدگاه‌ها