کد خبر : 1711697 | 12 مهر 1399 ساعت 22:57 | 75.7K بازدید | 0 دیدگاه

بیلسا: اگر پیروز می شدیم بی انصافی بود

مارچلو بیلسا، سرمربی لیدزیونایتد امیدوار است تیمش در آینده ثبات بیشتری داشته باشد.

بیلسا: اگر پیروز می شدیم بی انصافی بود

به گزارش "ورزش سه"، لیدزیونایتد امشب و در شرایطی که عملکرد خوبی در مقابل منچسترسیتی ارائه داد، در نهایت به تساوی 1-1 مقابل این تیم رضایت داد. مارچلو بیلسا در پایان بازی مدعی شد تیمش در بخشی از بازی عملکرد قابل قبولی ارائه داده، اما سیتی نیز در دقایق زیادی از مسابقه تیم برتر میدان بوده است.

 

مارچلو بیلسا گفت: "اگر ما در این بازی برنده می شدیم انصاف رعایت نمی شد. پیروزی در این بازی ممکن بود، اما منصفانه نبود. ما باید در نیمی از جریان بازی از نظر فیزیکی آماده تر عمل می کردیم تا شرایط بهتری نسبت به سیتی داشته باشیم. ما باید در آغاز نیمه اول و پایان نیمه دوم بیشتر در جریان بازی مشارکت پیدا می کردیم.

 

1533049

 

در دقایقی ابتدایی بازی ما نمی توانستیم توپ را از بازیکنان سیتی بگیریم و آنها خیلی راحت از ما عبور می کردند. اما در ادامه در نبردهای تن به تن و به طور کلی تیمی هجومی تر شدیم. در اواخر بازی هم در امور دفاعی و هم هجومی عملکرد خوبی داشتیم، اما طبیعی بود که حریف تحرک بیشتری داشته باشد. در واقع در دقایق ابتدایی بازی سیتی از همه نظر برتر بود، اما وقتی در دقایق پایانی دوباره این اتفاق رخ داد دیگر ما واکنش مناسبی داشتیم.

 

در دقایق ابتدایی بازی شروعی پرفراز و نشیب را تجربه کردیم و آنچه من در بازی ها به دنبال آن هستم ایجاد نظم بیشتر در بازی است و علاقمندم اینگونه برابر حریفان ایستادگی کنیم. تلاش کردیم بازی خوبی ارائه دهیم و سیتی نیز سهم بزرگی در زیبایی بازی داشت. حریف ما تیمی بسیار قدرتمند از نظر جسمی، روحی و فنی بود."

دیدگاه‌ها