کد خبر : 1711700 | 12 مهر 1399 ساعت 23:09 | 17.5K بازدید | 0 دیدگاه

گواردیولا: در بسیاری از دقایق خوب بودیم

پپ گواردیولا، سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی به تمجید از حریف امشب تیمش لیدزیونایتد پرداخت.

گواردیولا: در بسیاری از دقایق خوب بودیم

به گزارش "ورزش سه"، سیتی شروع خوبی در این فصل از لیگ برتر نداشته و در سه هفته ابتدایی چهار امتیاز کسب کرده است. سیتیزن ها امشب در دیداری دشوار به تساوی 1-1 مقابل لیدز رضایت دادند و پپ گواردیولا در پایان بازی از عملکرد رامون دیاس، مدافع جدید تیمش در مسابقه امشب تمجید کرد.

 

1532281

 

پپ گواردیولا گفت: "شما روزنامه نگار هستید، بازی فوق العاده ای بود و ما در دقایق زیادی نمایش خوبی از خود ارائه دادیم. اما لیدز نیز تیمی فوق العاده و شایسته است که فصل گذشته در رقابت های چمپیونشیب درخشان عمل کرد. ما در جریان بازی تلاش کردیم حریف را پرس کنیم و در هنگام بازگشت مدافعان نیز فران تورس و ریاض محرز چنین وظیفه ای را بر عهده داشتند که این روند به تیم کمک می کند در زمینه انتقال توپ موفق عمل کند.

 

عملکرد راموس دیاس؟ دیدار برابر لیدزیونایتد دشوار است و این آسان ترین شروع برای او نبود. اما دیاس فوق العاده عمل کرد و در سبک بازی او بلوغ دیده می شود. من از شروع بازی دیاس در ترکیب سیتی رضایت دارم.

 

جدایی پاودا از سیتی و درخشش در ترکیب لیدز؟ نیمه دوم شاهد تلاش، بازی هجومی و انرژی بالای این بازیکن بودم و پاودا پیشرفت زیادی داشته است. پنجره نقل و انتقالات تقریبا بسته شده و نمی دانم چه اتفاقی خواهد افتاد."

دیدگاه‌ها