کد خبر : 1711722 | 13 مهر 1399 ساعت 09:45 | 10.5K بازدید | 0 دیدگاه

دیدار شهرداری ورامین و سپاهان لغو نمی شود؟

اتفاق عجیب در لیگ والیبال؛ دوئل کرونایی!

تیم های والیبال شهرداری ورامین و سپاهان در شرایطی باید به مصاف هم بروند که هر کدام بیش از 5 بازیکن خود را به دلیل ابتلا به کرونا در اختیار ندارند.

اتفاق عجیب در لیگ والیبال؛ دوئل کرونایی!

به گزارش "ورزش سه"، هفته ششم لیگ برتر والیبال امروز در شرایطی با برگزاری 6 دیدار پیگیری می شود که قبل از رویارویی شهرداری ورامین و سپاهان حاشیه های عجیبی به وجود آمده است.


دیروز اعلام شد تیم والیبال سپاهان بعد از رویارویی با شهرداری گنبد با مثبت شدن تست 7 تن از مربیان و بازیکنان خود مواجه شده؛ از جمله رحمان محمدی راد سرمربی این تیم که در سفر به تهران تیمش را همراهی نکرده است. 


از سوی دیگر حالا خبر رسیده که تیم شهرداری ورامین با مثبت شدن تست کرونای چند بازیکن خود روبرو شده و درخواست لغو بازی حساس خود برابر سپاهان را دارد، اما مسئولان فدراسیون و سازمان لیگ با توجه به قوانینی که وضع کردند، می گویند ابتلای این تعداد بازیکن باعث لغو بازی نخواهد شد. در هفته اول مسابقات هم شاهد بودیم که 9 بازیکن تیم هورسان رامسر به کرونا مبتلا شده بودند، اما این تیم مجبور شد فقط 6، 7 یار اصلی به میدان برود.


احسن شیرکوند، لیبروی باتجربه تیم شهرداری ورامین که خودش جزو موسسین این تیم به حساب می آید، روی اینستاگرامش با اعلام اینکه 6 بازیکن به کرونا مبتلا شده اند، به لغو نشدن بازی امروز مقابل سپاهان واکنش نشان داده است. 


او حتی در استوری اعتراضی خود اعلام کرده سالن ورامین حتی یک تهویه هم ندارد و این برای بازیکنان دو تیم خطرناک است. 


به نظر می رسد جدال شهرداری ورامین و سپاهان تحت تاثیر ابتلای چند بازیکن از دو تیم به کرونا باشد و این موضوع ترس را به جان بقیه بازیکنان هم انداخته است.

 

1533147

دیدگاه‌ها