کد خبر : 1711726 | 13 مهر 1399 ساعت 10:00 | 9.7K بازدید | 1 دیدگاه

استرلینگ: سیتی با این همه مصدوم عالی کار کرده

رحیم استرلینگ ستاره سیتی با وجود نتایج نه چندان خوب این تیم در شروع فصل می‌گوید سیتیزن‌ها با وجود مصدومین متعدد در این هفته‌ها عالی کار کرده اند.

استرلینگ: سیتی با این همه مصدوم عالی کار کرده

به گزارش "ورزش سه"، بعد از تساوی 1-1 دیروز منچسترسیتی مقابل لیدز رحیم استرلینگ ستاره سیتی معتقد بود با وجود کسب نتایج نه چندان خوب در شروع فصل، این تیم با توجه به مصدومین مهم و متعددی که دارد در این مدت عالی کار کرده است.

 

سیتی از سه بازی اول خود در فصل جدید لیگ برتر تنها 4 امتیاز کسب کرد و در رتبه یازدهم جدول قرار دارد.

 

1533148

 

در بازی دیروز سیتی، استرلینگ در اوایل بازی یک گل تماشایی برای تیمش به ثمر رساند ولی رودریگو در نیمه دوم کار را به تساوی کشاند تا لیدز در خانه خود از شاگردان گواردیولا شکست نخورد.

 

استرلینگ بعد از بازی به خبرنگاران گفت: " ما مشکلات زیادی داریم از جمله مصدومیت‌ها. من معتقدم با توجه به بازیکنان زیادی که در اختیار نداریم خیلی خوب کار کرده ایم و حتی باید بگویم عالی بوده ایم. بعد از وقفه بازی‌های ملی قاعدتاً یک تیم آماده خواهیم داشت و روند اصلی حرکت مان از آن زمان شروع می‌شود".

 

ستاره سیتی درباره بازی با لیدز گفت: " بازی سختی بود. سطح انرژی حریف از اول تا آخر بازی فوق العاده بود. آنها یک لحظه هم رهایمان نمی‌کردند. من بازی کردن در مقابل چنین تیم‌هایی را به بازی با تیم‌هایی که یازده نفره جلوی دروازه دفاع می‌کنند ترجیح می‌دهم".

 

 

دیدگاه‌ها