کد خبر : 1711749 | 13 مهر 1399 ساعت 12:02 | 19.8K بازدید | 1 دیدگاه

سولسشر: ببینید منچستریونایتد چقدر پیشرفت کرد

سرمربی منچستریونایتد می‌گوید قرعه این تیم در مرحله گروهی لیگ قهرمانان نشان می‌دهد شیاطین سرخ در مدتی کوتاه چقدر پیشرفت داشته اند.

سولسشر: ببینید منچستریونایتد چقدر پیشرفت کرد

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد در قرعه‌کشی مرحله گروهی لیگ قهرمانان در گروه H رقابتها که یکی از دشوارترین گروه‌ها است با پاری سن ژرمن، لایپزیش و باشاک شهیر ترکیه همگروه شده است. اوله گنار سولسشر سرمربی یونایتد می‌گوید قرعه یونایتد نشان می‌دهد شیاطین سرخ در مدتی کوتاه تا چه حد پیشرفت کرده اند.

 

1528847

 

یونایتد بعد از آنکه فصل گذشته موفق شد مقام سوم لیگ برتر را بدست بیاورد بازگشت خود را به لیگ قهرمانان جشن گرفت. یونایتد سابقه سه بار قهرمانی در این رقابتها را دارد ولی فصل گذشته را در لیگ اروپا سپری کرده بود.

 

اوله گنار سولسشر در گفتگو با وبسایت منچستریونایتد گفت: " بله ما با لایپزیش که فصل گذشته در نیمه نهایی چمپیونزلیگ بوده و با پاری سن ژرمن که فینالیست پارسال بوده همگروه هستیم. البته ما می‌دانستیم که قرار است با تیم‌هایی خوب بازی کنیم. این فقط نشان می‌دهد که با چه چالشی مواجه هستیم و در این مدت چقدر پیشرفت کرده ایم و جلو آمده ایم".

 

سرمربی یونایتد در ادامه گفت: " حتی باشاک شهیر را هم نباید دست کم گرفت چرا که آنها هم تا یک چهارم نهایی لیگ اروپا جلو آمده اند و حالا رافائل را دارند که بازی کردن با او برای ما جالب است. ما همیشه می خواستیم در چمپیونزلیگ باشیم و همه می دانند که ما در مقابل تیمهای بزرگ همیشه بهتر بازی می کنیم".

 

 

دیدگاه‌ها