کد خبر : 1711766 | 13 مهر 1399 ساعت 13:06 | 33.6K بازدید | 0 دیدگاه

با پذیرش سمت دستیاری داوود مهابادی؛

ورود مهرزاد معدنچی به جرگه مربیان

هافبک شیرازی سابق پرسپولیس که از تیم فجرسپاسی به فوتبال ایران معرفی شد، حالا تصمیم گرفته است که کار خود در عرصه مربیگری را هم در فجرسپاسی آغاز کند.

ورود مهرزاد معدنچی به جرگه مربیان

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته اولین جلسه تمرینی فجرسپاسی برای حضور در فصل جدید رقابت‌ها لیگ یک برگزار شد و داوود مهابادی نیز که به تازگی قراردادش را با فجری‌ها تمدید کرده است، در تمرین تیمش حاضر شد. مهابادی که فصل گذشته تیمش در نیم فصل نخست یکی از مدعیان اصلی صعود به لیگ برتر بود و در نیم فصل دوم سقوط آزادی در جدول لیگ یک داشت و به میانه‌های جدول رسید، حالا کادرفنی خود را در کنار تغییراتی که در لیست بازیکنان ایجاد کرده، دستخوش تغییر کرده است.

 

روز گذشته مهرزاد معدنچی هافبک سابق پرسپولیس که کار خود در فوتبال ایران را از فجرسپاسی آغاز کرد، به عنوان دستیار جدید مهابادی معرفی شد و قرار است معدنچی 37 ساله در نخستین تجربه مربیگری خود کارش را از زادگاه‌اش آغاز کند؛ البته وی در تمرین دیروز تیمش غایب بود و قرار است به زودی به جمع فجری‌ها اضافه شود. همچنین فرشید استحقاری هم که سابقه حضور در تیم‌هایی چون نساجی، بادران و سیاه جامگان را در کارنامه خود دارد، به عنوان دستیار داوود مهابادی انتخاب و کار خود را را آغاز کرد.

 

بر اساس اعلام باشگاه فجرسپاسی ‌اسماعیل زارع، مهرزاد معدنچی، فرشید استحقاری، سعید غلامزاده و امین زارع‌ به عنوان دستیاران داوود مهابادی انتخاب شده‌اند.

دیدگاه‌ها