کد خبر : 1711778 | 13 مهر 1399 ساعت 13:42 | 27.1K بازدید | 1 دیدگاه

بختیار: بعضی‌ها حقشان نبود از تیم ملی خط بخورند

هافبک سابق تیم ملی گفت: خیلی از بازیکنان برای تیم ملی از جان مایه گذاشتند ‌و حقشان نیست به راحتی از تیم ملی خط بخورند.

بختیار: بعضی‌ها حقشان نبود از تیم ملی خط بخورند

به گزارش "ورزش سه"، بختیار رحمانی که در سال های ابتدایی حضور کی روش پای ثابت لیست تیم ملی بود، بعد از یک فصل حضور در صنعت نفت آبادان هنوز تیم جدید خود را مشخص نکرده است.


او که حالا با حضور اسکوچیچ، برای بازگشت به تیم ملی هم انگیزه دارد، معتقد است بعضی از بازیکنان حقشان نبود که از لیست جدید تیم ملی خط بخورند.


بختیار رحمانی در رابطه با وضعیت فعلی اش به خبرنگار "ورزش سه" گفت: انشالله  در چند روز آینده با یکی از تیم ها به توافق می رسم. بعضی تیم ها وضعیتی داشتند که نتوانستم با آن ها توافق کنم  و برایشان آرزوی موفقیت می‌کنم. برای امسال انگیزه خیلی خوبی دارم که بتوانم به نحو احسن از فرصت ها استفاده کنم.


او در رابطه با شرایطش در فصل گذشته در صنعت نفت ادامه داد: من دوست ندارم به گذشته برگردم و همه، همه چیز را می دانند. من نمی دانم در آبادان چه خبر است. سر قول و قرارهایی که به آقای رضائیان که بسیار برایم قابل احترام است، دادم؛دوست ندارم درباره خیلی مسائل حرف بزنم وگرنه حرف برای گفتن زیاد است. از مردم خوب آبادان و هواداران صنعت نفت تشکر می کنم. متاسفانه آن طور که باید در آبادان خیلی چیزها رقم نخورد اما با این حال حمایت کردند. امیدوارم یک روزی بتوانم جواب محبت هایشان را بدهم.


هافبک سابق نفت آبادان اضافه کرد: واقعا در آبادان  به قدری ما را اذیت کردند که هیچ جای حرفی نمانده است. واقعا شرایط آن جا به گونه ای بود که نه تنها من بلکه خیلی بازیکنان اذیت شدند و از این تیم رفتند. من آرزو می کنم هواداران صنعت نفت همیشه شاد باشند.


رحمانی که خودش با اسکوچیچ کار کرده است، درباره اعلام لیست تیم ملی از سوی اسکوچیچ گفت: اسکوچیچ  همیشه سوپرایز می‌کند. من همیشه گفتم باید به نظرات سرمربی تیم ملی احترام گذاشت. بازیکنان از لحاظ فنی خیلی با هم اختلاف نظر دارند. بازیکنانی که دعوت شدند خیلی خوب هستند و امیدوارم بتوانند به تیم ملی کمک کنند. با توجه به اینکه چند بازیکن باتجربه دعوت نشدند، امیدوارم برای اینکه اینکه بخواهند بازیکنی را کنار بگذارند، پیش زمینه چیده باشند. خیلی از بازیکنان برای تیم ملی از جان مایه گذاشتند ‌و حقشان نیست به راحتی از تیم ملی خط بخورند.

دیدگاه‌ها