کد خبر : 1711806 | 13 مهر 1399 ساعت 15:49 | 35.1K بازدید | 5 دیدگاه

زرینچه: نمی دانم چرا سعادتمند برکنار شد

پیشکسوت و بازیکن سابق استقلال اعلام کرد که مدیران تیم باید از کمیته فنی پیشکسوتان کمک بگیرند.

زرینچه: نمی دانم چرا سعادتمند برکنار شد

به گزارش "ورزش سه"، جواد زرینچه بازیکن و سرپرست سابق استقلال در حاشیه برگزاری جلسه پیشکسوتان این باشگاه، درباره تجمع هواداران استقلال در اعتراض به وضعیت این تیم گفت: نزدیک به 3 ، 4 سال است که استقلال حال خوبی ندارد. با رفتن آقای سعادتمند و آمدن آقای مددی، امیدوارم ابتدا پنجره نقل و انتقالات باز شود و بتوانند بازیکنان مورد نظر را جذب کنند و سپس آقای مددی بتواند از پیشکسوت های خوش نام باشگاه یک کمیته فنی را تشکیل دهد تا آنها بتوانند سرمربی تیم را انتخاب کنند.


زرینچه ادامه داد: مقداری کار خراب شد و تاب و توان هواداران استقلال به پایان رسیده است. آنها انتظار دارند به شکل جدی به استقلال توجه شود تا 20 روز دیگر که لیگ بیستم آغاز می شود، مشکلات این تیم حل شده باشد.


وی گفت: ما در اینجا جمع شدیم تا به عنوان پیشکسوت، راه حل هایمان را به سرپرست موقت ارائه دهیم تا شرایط استقلال  بهتر شود و خواسته هواداران را هم پیاده کنیم.


او افزود: نمی دانم چرا آقای سعادتمند برکنار شدند. ایشان در حال انجام یک سری کارها بودند که این اتفاق باعث شد مشکلات تیم بیشتر شود. اولویت ما باید باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی، جذب بازیکنان جدید و انتخاب سرمربی مورد تأیید هواداران و پیشکسوتان باشد تا تیم برای لیگ بعدی آماده شود.
زرینچه درباره اینکه آیا این کمیته اقدام به صدور بیانیه یا مصوبه ای خواهد کرد یا خیر، توضیح داد: قرار است آخر وقت یک بیانیه ای صادر و کمیته فنی از بین پیشکسوتان باشگاه انتخاب شود. امیدوارم که استقلال بتواند از این سرمایه ها استفاده کند. باشگاه نباید تصور کند که کمیته پیشکسوتان نقطه مقابل مدیران تیم است. آقای مددی می تواند از این کمیته فنی که خود پیشکسوتان آن را انتخاب می کند، برای جذب مربی و بازیکن کمک بگیرد تا شرایط تیم بهتر شود.

 

دیدگاه‌ها