کد خبر : 1711809 | 13 مهر 1399 ساعت 16:12 | 16.2K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای موندودپورتیوو

اختلاف 10 میلیون یورویی بارسا و سیتی بر سر گارسیا

بارسا و سیتی تنها تا فردا برای رسیدن به توافق دوستانه برای انتقال اریک گارسیا فرصت دارند. در حال حاضر مواضع دو باشگاه به هم نزدیک نیست.

اختلاف 10 میلیون یورویی بارسا و سیتی بر سر گارسیا

به گزارش "ورزش سه"، رونالد کومان سرمربی بارسا هفته گذشته در نشست خبری خود تایید کرد که به دنبال جذب یک مدافع میانی است.

 

 

1532872

 

 

بارسا در حال حاضر تنها جرارد پیکه و کلمنت لنگله را به عنوان مدافعان میانی با تجربه در اختیار دارد و رونالد آرائوخو در واقع هنوز بازیکن تیم دوم باشگاه محسوب می شود. ساموئل اومتیتی هم در فهرست خروج قرار دارد و کومان از او برای بازی برابر سلتا هم دعوت نکرد. در جریان این بازی آرائوخو پس از اخراج کلمنت لنگله وارد میدان شد و نمایش خوبی هم داشت ولی بارسا همچنان روی جذب یک مدافع میانی پافشاری می کند.

گزینه شماره یک بارسا اریک گارسیا مدافع اسپانیایی منچسترسیتی است. گارسیا محصول آکادمی فوتبال بارسلوناست ولی از سال 2017 در عضویت سیتی قرار دارد. پپ گواردیولا دو روز پیش تایید کرد که گارسیا قصد بازگشت به بارسلونا را دارد ولی دو باشگاه هنوز به توافق مالی نرسیده اند.

 

 

1531548

 

 

روز گذشته موندودپورتیوو گزارش داد که بارسلونا ابتدا پیشنهادی 10 میلیون یورویی ارائه داده بود که توسط سیتی رد شد. درخواست سیتی در ابتدا 15 میلیون یورو بود اما سپس این رقم را به 30 میلیون یورو افزایش داد. بارسا در پیشنهاد دوم خود که اخیرا ارائه داد، رقمی نزدیک به 15 میلیون یورو را مطرح کرد اما سیتی هنوز تسلیم نشده و پاسخ مثبت نداده است.

ساعاتی پیش همین منبع گزارش داد که سیتی به بارسلونا اعلام کرده است که برای گارسیا 25 میلیون یورو می خواهد و در واقع اختلاف مالی دو باشگاه حالا 10 میلیون یورو است. برخی منابع گزارش دادند که این انتقال می تواند  در نهایت با رقمی بین 18 تا 20 میلیون یورو نهایی شود اما ابتدا لازم است هر دو باشگاه کمی عقب نشینی کرده و مواضع خود را نزدیک تر کنند.

دو باشگاه تا فردا برای رسیدن به یک توافق نهایی فرصت دارند؛ در غیر این صورت بارسا باید یک سال دیگر صبر کند تا گارسیا را به عنوان بازیکن آزاد جذب کند.

 

 

دیدگاه‌ها