کد خبر : 1711825 | 13 مهر 1399 ساعت 17:24 | 15.6K بازدید | 0 دیدگاه

کاپیتان آتالانتا و اخطار جدی به تیم یورگن کلوپ!

آلخاندرو گومز، هافبک آرژانتینی آتالانتا می گوید که سبک بازی آنها در لیگ قهرمانان اروپا نسبت به سری آ تغییر نخواهد کرد.

کاپیتان آتالانتا و اخطار جدی به تیم یورگن کلوپ!

به گزارش "ورزش سه"، آتالانتا امروز در ادامه روند فوق العاده خود موفق شد با نتیجه 5-2 از سد کالیاری عبور کند تا با 9 امتیاز در صدر جدول رقابت های سری آ قرار بگیرد. شاگردان جان پیرو گاسپرینی حالا در سه بازی گذشته خود 13 بار دروازه حریفان را باز کرده‌اند و به نظر می‌رسد که برد های پرگل برای این تیم تبدیل به یک عادت شده است.

 

آتالانتا در فصل گذشته لیگ قهرمانان اروپا نیز می‌توانست دست به یک کار بزرگ بزند اما شکست دراماتیک این تیم مقابل پاری سن ژرمن باعث شد که آنها در مرحله یک چهارم نهایی از دور مسابقات کنار بروند. باشگاه ایتالیایی در فصل جدید چمپیونزلیگ با تیم‌های لیورپول، آژاکس و میتیولن هم‌گروه است؛ گروهی که بسیار دشوار به نظر می رسد اما کاپیتان این تیم می گوید که در تقابل با تیم بزرگی مثل لیورپول نیز سبک بازی آنها فرق نخواهد کرد.

 

 

1533315

 

 

آلخاندرو گومز پس از پیروزی پر گل آتالانتا مقابل کالیاری در چهارچوب رقابت های سری آ، در این باره گفت: " هنوز باید در بسیاری از مسائل باید پیشرفت کنیم اما این تنها روش ما برای بازی کردن محسوب می شود. ما هرگز قصد نداریم که در لیگ قهرمانان اروپا تغییری در شیوه بازی مان داشته باشیم و یا حتی به متفاوت شدن نزدیک هم شویم."

دیدگاه‌ها