کد خبر : 1711851 | 13 مهر 1399 ساعت 18:27 | 10.9K بازدید | 0 دیدگاه

لاتزیو1- 1اینتر؛ تقسیم امتیازات در بازی جنجالی

تقابل بین دو تیم لاتزیو و اینتر برنده نداشت و با تساوی 1-1 خاتمه یافت.

لاتزیو1- 1اینتر؛ تقسیم امتیازات در بازی جنجالی

به گزارش "ورزش سه"، امروز دو تیم لاتزیو و اینتر از سری مسابقات هفته سوم سری آ به مصاف یکدیگر رفتند که دیدار بین این دو تیم لحظاتی پیش با نتیجه 1-1 خاتمه یافت.
 

کار در لحظات ابتدایی بسیار سرد و کسل کننده آغاز شد. با این حال اینتر به طور کلی توپ و میدان را در اختیار داشت اما این تیم میزبان بود که اولین موقعیت مهم بازی را خلق کرد؛ جایی که لوئیس آلبرتو با یک شوت محکم از پشت محوطه جریمه دروازه اینتر را هدف قرار داد اما سمیر هندانوویچ با یک عکس العمل خوب آن را به کرنر فرستاد.

 

در دقیقه 30 بازی بالاخره اولین گل مسابقه به ثمر رسید. ایوان پریشیچ، ستاره کروات اینتر حرکتی را از جناح چپ انجام داد و بعد از یک کش و قوس، توپ درون محوطه جریمه به لائوتارو مارتینز رسید و این مهاجم آرژانتینی نیز با ضربه ای دقیق دروازه لاتزیو را باز کرد.

 

 

1533359

 

 

بعد از گل نیز اینتر توپ و میدان را در اختیار داشت اما موقعیت چندانی روی دروازه‌ها شکل نگرفت تا بازی در پایان نیمه اول با همان تک گل به سود تیم مهمان خاتمه پیدا کند.

 

در همان لحظات ابتدایی نیمه دوم و در دقیقه 55 لاتزیو به گل تساوی دست یافت. فرانچسکو آچربی توپ بسیار خوبی را به دهانه دروازه ارسال کرد و سرگی میلینکوویچ ساویچ با یک ضربه سر دقیق گل مساوی را به ثمر رساند.

 

 

1533361

 

 

در همان لحظات ادامه اینتر می توانست گل دوم را وارد دروازه کند اما ضربه خوب روملو لوکاکو با فاصله ای بسیار اندک از کنار دروازه عبور کرد.

 

در دقیقه 69 بازی اما یک اتفاق مهم در میانه‌های زمین رخ داد. آرتور ویدال روی چیرو ایموبیله مرتکب خطا شد اما اعتقاد داشت این بازیکن بزرگ نمایی کرده است. اعتراض ستاره شیلیایی با ضربه ایموبیله به صورت او همراه بود تا داور مهاجم لاتزیو را از زمین مسابقه اخراج کند.

 

 

1533360

 

 

چند دقیقه بعد اما ضربه مارسلو بروزویچ از پشت محوطه جریمه بعد از برخورد دو بازیکن این تیم تغییر جهت داد و به تیر دروازه برخورد کرد تا اینتر با بدشانسی نتواند گل دوم را به ثمر برساند.
 

در دقیقه 87 مسابقه این بازی یک اخراجی دیگر به خود دید. استفانو سنسی در کناره های خط ضربه ای را به صورت پاتریک وارد کرد و با کارت قرمز داور مواجه شد.

 

 

1533362

 

 

در ادامه نیز حملات دو تیم بی نتیجه ماند تساوی 1-1 خاتمه پیدا کند و امتیازات بین لاتزیو و اینتر تقسیم شود.

دیدگاه‌ها