کد خبر : 1711863 | 13 مهر 1399 ساعت 19:14 | 14.8K بازدید | 0 دیدگاه

میکل آرتتا: از عملکرد باشگاه راضی هستم

میکل آرتتا، سرمربی آرسنال از عملکرد باشگاه در بازار نقل و انتقالات تابستانی رضایت دارد.

میکل آرتتا: از عملکرد باشگاه راضی هستم

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال امروز در دیداری دشوار موفق شد 1-2 شفلید را مغلوب کرده و سومین پیروزی فصل خود را کسب کند. میکل آرتتا در پایان بازی مدعی شد تیمش باید زودتر از دقیقه 90 پیروزی خود را قطعی کند و البته تاکید کرد از ترکیب فعلی آرسنال نیز رضایت دارد.

 

میکل آرتتا گفت: "آنچه من دوست داشتم این بود که ما با سناریوی کاملا متفاوتی سازگار شدیم. ما به خوبی صبر داشتیم، اما در مورد به ثمر رساندن گل سوم و تمام کردن کار حریف مورد باید پیشرفت کنیم.

 

1532590

 

عملکرد آرسنال در بازار تابستانی؟ من نمی توانم در مورد بازیکن خاصی اظهارنظر کنم و در حال حاضر هیچ موردی به صورت قطعی وجود ندارد. من فکر می کنم همیشه سعی کرده ام صادق و شفاف باشم. من 100٪ از هیئت مدیره و تصمیمات مدیریت باشگاه حمایت می کنم و اگر اینگونه نبود چنین حرفی نمی زدم. من واقعا از بازیکنانی که در اختیار دارم خوشحالم و گرچه تلاش می کنیم بازیکنان جدید اضافه کنیم، اما باید واقع بین باشیم. من اطمینان دارم که ما دقیقا می دانیم که می خواهیم چه کار کنیم. ما تمام تلاش خود را می کنیم تا خریدهای جدید را نهایی کنیم و باید ببینیم چه اتفاقی می افتد.

 

عملکرد نیکلاس په په؟ من واقعا از بازی او و نقش آفرینی په په در جریان مسابقه خوشحالم. من در روز مسابقه می خواهم او کاملا متمرکز و مصمم باشد تا بتواند تاثیرگذار عمل کند و این همان کاری است که او انجام می دهد."

دیدگاه‌ها