کد خبر : 1711867 | 13 مهر 1399 ساعت 19:20 | 24.5K بازدید | 0 دیدگاه

لوانته0- 2 رئال؛ دیواری به نام تیبو کورتوا

رئال مادرید در دیداری نزدیک موفق شد با دو گل از سد لوانته عبور کند.

لوانته0- 2 رئال؛ دیواری به نام تیبو کورتوا

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید پس از کسب دو برد و یک تساوی از سه مسابقه قبلی خود در لالیگا، امروز در چهارچوب بازی های هفته پنجم مهمان لوانته بود و در نهایت با دو گل و البته درخشش تیبو کورتوا به پیروزی رسید.

 

رئال مادرید کار را بهتر آغاز کرد و از همان ابتدا توپ و میدان را در اختیار داشت.  در نهایت حملات شاگردان زین الدین زیدان نتیجه داد و این تیم در دقیقه 16 توسط ستاره برزیلی خود به گل اول دست یافت. بعد از ارسال کرنر بازیکنان رئال و یک کش و قوس درون محوطه جریمه لوانته، توپ در اختیار وینیسیوس قرار گرفت و او هم با یک ضربه فنی زیبا موفق به گلزنی شد.

 

 

1533381

 

 

در ادامه کار کمی به تعادل کشیده شد و لوانته حتی می توانست بازی را به تساوی بکشاند اما در دقیقه 30 ضربه سر نیکولا ووکچویچ با خوش شانسی رئال‌مادرید به تیر دروازه این تیم برخورد کرد تا دروازه تیبو کورتوا همچنان بسته باقی بماند.

 

در ادامه نیمه اول کار کاملاً متعادل دنبال شد و هر دو تیم حملات جسته و گریخته ای روی دروازه یکدیگر ترتیب دادند اما هیچ کدام از آنها نتیجه نداد تا بازی با همان یک گل به سود رئال خاتمه پیدا کند.

 

 

1533384

 

 

در دقیقه 50 بازی اشتباه عجیب بازیکنان لوانته در خط دفاعی ممکن بود باعث گل دوم رئال مادرید شود اما ضربه کریم بنزما بعد از تماس با تیر دروازه راهی اوت شد.

 

بلافاصله بعد از آن رئال می توانست بازهم گل دوم خود را به ثمر رساند اما ضربه چیپ وینیسیوس جونیور با فاصله ای بسیار اندک از کنار دروازه عبور کرد.

 

در دقیقه 55 کریم بنزما حرکتی را از آنها جناح چپ انجام داد و توپ را به دهانه دروازه ارسال کرد اما وینیسیوس جونیور با بی دقتی محض آن را به بیرون زد.

 

 

1533383

 

 

در دقیقه 68 مسابقه باز هم رئال مادرید بود که توسط سرخیو راموس به گل دوم دست یافت اما کمک داور آن را آفساید اعلام کرد. بعد از مراجعه به VAR و پس از چند دقیقه مشخص شد که آفساید کاپیتان رئال به شکل میلیمتری درست اعلام شده است.

 

دقیقه 77 بازی لوانته می توانست کار را به تساوی بکشاند اما بازیکن این تیم در مصافی تک به تک مقابل تیبو کورتوا مغلوب شد تا بازی با همان یک‌گل به سود رئال ادامه پیدا کند.

 

 

1533382

 

 

در در حالی که بازی به لحظات پایانی خود نزدیک می‌شد بازیکنان رئال مادرید گل دوم دست یافتند. کریم بنزما روی یک ضد حمله و پاس عالی رودریگو در مصاف تک تک با دروازه لوانته گل دوم کهکشانی‌ها را به ثمر رساند تا کار با نتیجه 2-0 ادامه پیدا کند.

 

دیدگاه‌ها