کد خبر : 1711880 | 13 مهر 1399 ساعت 20:03 | 16.5K بازدید | 0 دیدگاه

کونته: در بهترین شرایط گل خوردیم

آنتونیو کونته، سرمربی اینتر از نمایش تیمش مقابل لاتزیو ابراز رضایت کرد.

کونته: در بهترین شرایط گل خوردیم

به گزارش "ورزش سه"، اینتر بعد از کسب دو پیروزی متوالی امروز در دیداری جنجالی که با اخراج چیرو ایموبیله و استفانو سنسی همراه بود، برابر لاتزیو به تساوی 1-1 رضایت داد. آنتونیو کونته در پایان بازی مدعی شد بازیکنان تیمش تمام تلاش خود را برای کسب پیروزی انجام داده اند و او از عملکرد بازیکنان راضی است.

 

آنتونیو کونته گفت: "ما در بهترین شرایط بودیم که گل تساوی را دریافت کردیم. ما بر بازی تسلط داشتیم اما لاتزیو توانست با یک موقعیت به گل برسد. ما دوباره واکنش نشان داده و سعی کردیم موقعیت های گل بیشتری ایجاد کنیم و ضربه مارسلو بروزوویچ به تیرک دروازه برخورد کرد.

 

1530992

 

من از عملکرد امروز تیم راضی هستم. من خودم بازیکن بوده ام و می دانم بازیکنانم همه تلاش خود را کرده و آنها اولین کسانی هستند که از این تساوی ناامید شده اند. فراموش نکنید که ما فصل گذشته به لاتزیو باختیم و این پیروزی به آنها کمک کرد تا اعتماد به نفس پیدا کنند. این دفعه شرایط متفاوت بود.

 

من از عملکرد ایوان پریشیچ راضی هستم، او بازیکنی است که می تواند در خط حمله بسیار خطرناک باشد و امروز این حرف را با یک پاس گل ثابت کرد. البته او باید در فاز دفاعی خود را مانند اشرف حکیمی بهبود بخشد.

 

نیکو بارلا نیز نمایش بسیار خوبی را ارائه داد، او در دیدار مقابل کالیاری پشت مهاجم بازی کرده بود و او در این پست می تواند تعادل بیشتری به تیم بدهد. من علاقمندم هافبک هایم بتوانند در تمام پست های خط میانی بازی کنند، زیرا فصل سختی پیش رو داریم. ما در خط حمله لائوتارو و روملو لوکاکو و همچنین الکسیس سانچز و آندره پینامونتی را داریم. برای چنین فصلی طولانی این حداقل داشته یک تیم است."

دیدگاه‌ها