کد خبر : 1711884 | 13 مهر 1399 ساعت 20:18 | 35.6K بازدید | 0 دیدگاه

سبک بازی ام خشن است

کاسیمیرو: من همینم و قرار نیست تغییر کنم

کاسیمیرو معتقد است برای یک هافبک دفاعی تغییر سبک بازی دشوار است.

کاسیمیرو: من همینم و قرار نیست تغییر کنم

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید امروز به یک برد دیگر در لالیگا دست یافت تا با 10 امتیاز به صدر جدول برود. شاگردان زیدان لوانته را با دو گل وینیسیوس و کریم بنزما مغلوب کردند.

در این بازی یک گل سرخیو راموس هم مردود اعلام شد ضمن اینکه بازیکنان لوانته اعتقاد داشتند کاسیمیرو در نیمه دوم باید اخراج می شد. او یک کارت زرد در ابتدای بازی گرفته بود و دقیقه 58 هم روی مِلِرو بازیکن لوانته از پشت مرتکب خطا شد ولی داور کارت نداد.

 

 

1533419

 

 

ستاره برزیلی در مورد پیروزی رئال گفت:« این سه امتیاز خیلی مهمی برای ما بود. خوب تمرین کرده بودیم و در زمین هم نمایش خوبی داشتیم. لوانته به خصوص در زمین خودش تیم دشواری است و همیشه کار را برای تان سخت می کند. باید به روند امتیاز گیری ها ادامه دهیم.»

 

 

1533420

 

 

کاسیمیرو در مورد اخطاری که دریافت کرد و صحنه خطای دوم گفت:« من هافبک دفاعی هستم و به کارت گرفتن عادت دارم. همچنین به اینکه در نیمه اول کارت بگیرم و مجبور شوم تا انتهای بازی به گونه ای کار کنم که اخراج نشوم. سبک بازی من کمی خشن است و نمی توانم به خاطر اینکه یک کارت دارم، آن را تغییر بدهم. من همینم.»

 

کاسیمیرو در مورد نوسان های رئال در طول بازی گفت:« پیش فصل کوتاهی داشتیم با تنها یک بازی دوستانه. هنوز در بهترین فرم مان نیستیم و در چنین شرایطی، مهمتر از هر چیزی کسب سه امتیاز است. مطمئن باشید که بازی به بازی و هفته به هفته بهتر خواهیم شد.»

 

دیدگاه‌ها