کد خبر : 1711933 | 13 مهر 1399 ساعت 23:00 | 43.7K بازدید | 0 دیدگاه

سیمونه اینزاگی:

ویدال از ایموبیله آب زیر کاه‌تر است!

سیمونه اینزاگی، سرمربی لاتزیو از کسب یک امتیاز برابر اینتر در بازی امروز رضایت دارد.

ویدال از ایموبیله آب زیر کاه‌تر است!

به گزارش "ورزش سه"، لاتزیو در دیداری دشوار و در شرایطی که بخشی از بازی را به علت اخراج چیرو ایموبیله 10 نفره دنبال کرد، در نهایت از شکست برابر اینتر فرار کرده و به تساوی 1-1 دست یافت. سیمونه اینزاگی در پایان بازی و در مورد درگیری ایموبیله و آرتورو ویدال تفسیر جالبی از شیطنت های هافبک شیلیایی اینتر داشته است.

 

1533373

 

سیمونه اینزاگی گفت: "ما در دفاع با مشکلاتی روبرو هستیم و باید در طول بازی سه تعویض انجام دهیم، اما بازیکنان لاتزیو شخصیت خود را نشان دادند. ما حتی قبل از گل تساوی مقابل تیمی که سرمایه گذاری زیادی در بازار نقل و انتقالات انجام داده، موقعیت های زیادی ایجاد کردیم.

 

من از یک امتیاز این بازی راضی هستم و ما عملکرد خوبی ارائه دادیم. ما خوب شروع کردیم، اما اولین ورود اینتر به محوطه جریمه ما مصادف با دریافت گل شد که این اعتماد به نفس ما را گرفت و مدتی طول کشید تا دوباره سازماندهی خود را به دست آوریم. من به بازیکنانی چون الکساندر کولاروف و دانیله دی آمبروزیو روی نیمکت اینتر نگاه کردم و متوجه می شوم در شرایط فعلی چقدر خوب عمل کردیم.

 

اخراج چیرو ایموبیله؟ او می داند که اشتباه کرد، حتی اگر آرتورو ویدال او را تحریک کرده باشد. اما واضح است که ویدال از ایموبیله آب زیر کاه تر و زرنگ تر است."

دیدگاه‌ها