کد خبر : 1711951 | 14 مهر 1399 ساعت 01:20 | 59.8K بازدید | 2 دیدگاه

امشب خسته بودیم

کومان: به من گفتند روی مسی پنالتی شد

رونالد کومان در مورد صحنه جنجالی دیدار امشب بارسا و سویا معتقد است باید به سود تیمش پنالتی اعلام می شد.

کومان: به من گفتند روی مسی پنالتی شد

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا امشب در نوکمپ برابر سویا با تساوی 1-1 متوقف تا پس از دو برد متوالی امتیاز از دست بدهد. تک گل بارسا را فیلیپه کوتینیو به ثمر رساند. در دقایق پایانی بارسا می توانست به یک پنالتی دست یابد اما داور خطا روی مسی را پنالتی تشخیص نداد.

 

 

1533511

 

 

رونالد کومان سرمربی بارسا در پایان بازی گفت:« بازی دشواری بود و سویا به خوبی ما را پرس کرد. امشب در بازی با توپ خوب نبودیم و برنامه های مان در زمین پیاده نشد. سویا فوتبال خوبی بازی می کند و از لحاظ بدنی قوی تر از ما بود. باید قبول کرد که سویا تیمی فوق العاده است. در نیمه دوم توپ های زیادی از دست دادیم و اینگونه رسیدن به یک ریتم خوب در بازی دشوار می شود. در حال حاضر و با شرایط کنونی از عملکرد تیم راضی هستم. هفت امتیاز از سه بازی نمی تواند بد باشد. تیم امشب خسته بود ولی تا دقیقه پایانی جنگید و این ارزشمند است.»

 

صحنه پنالتی روی لیونل مسی:« صحنه را خوب ندیدم و دقیقا نمی دانم پنالتی بود یا نه ولی خبرنگاران به من گفتند که پنالتی بود و داور اشتباه کرد. وی ای آر هم صحنه را بررسی کرد و تصمیم داور تایید شد. در هر صورت باید این مساله را پذیرفت.»

 

 

1533518

 

 

خستگی:« بازی فیزیکی از سوی سویا شاهد بودیم و این بازیکنان ما را خسته کرد. همچنین دو بازی با فاصله کم برابر ویارئال و سلتا داشتیم. هنوز در ابتدای فصل قرار داریم و بدن ها روی فرم نیست. امروز در عمق مشکل داشتیم و پس از یک هفته پر تنش حالا وقفه بازی های ملی را پیش رو داریم و امیدوارم سپس بازیکنان را در شرایط بدنی بهتری ببینم.»

 

وضعیت دمبله:« او می ماند یا می رود؟ از چه چیزی در این دنیا می توان مطمئن بود؟ فعلا چیزی نمی دانم و در حال حاضر او بازیکن بارسلوناست. یک روز تا پایان نقل و انتقالات باقی است و باید ببینیم چه می شود. امشب روی ترینکائو، پدری و پیانیچ حساب کردم چون نیاز داشتیم روی بازی کنترل بیشتری پیدا کنیم. به همین دلیل فرصت به دمبله نرسید.»

 

دیدگاه‌ها