کد خبر : 1711962 | 14 مهر 1399 ساعت 09:44 | 36.5K بازدید | 3 دیدگاه

حمله تند اِورا به یونایتد: پلی‌استیشن بهتر از شماست

بعد از شکست 6-1 یونایتد مقابل تاتنهام، پاتریس اورا ستاره سابق این تیم در برنامه زنده تلویزیونی انتقادهای تندی از تیم و باشگاه سابقش کرد.

حمله تند اِورا به یونایتد: پلی‌استیشن بهتر از شماست

به گزارش "ورزش سه"، شکست تحقیرآمیز یونایتد مقابل تاتنهام در اولدترافورد که با نتیجه 6-1 اتفاق افتاد سیل انتقادها را از شیاطین سرخ به دنبال داشت ولی یکی از سخت‌ترین و جامع ترین انتقادها توسط ستاره سابق این تیم پاتریس اورا بلافاصله بعد از پایان بازی در شبکه اسکای انجام شد.

 

1533540

 

پاتریس اورا از جنبه‌های مختلف به انتقاد از تیم و باشگاه پرداخت، او از بازیکنانی مثل هری مگوایر و اریک بیلی به خاطر ضعف در دفاع، از هیات مدیره باشگاه و حتی از مدیر برنامه‌های دانی فن دبیک ستاره جدید هلندی تیم انتقاد کرد. پاتریس اورا آنچنان عصبانی بود که گفت با دیدن عملکرد یونایتد آنقدر ناراحت می‌شود که حتی ممکن است از شغلش به عنوان کارشناس این شبکه استعفا دهد تا دیگر مجبور نباشد چنین عملکردی از یونایتد را تحلیل کند.

 

1533538

 

پاتریس اورا در صحبتهای خود گفت: " نمی خواهم درباره این بازی چیزی بگویم. این فاجعه بود. ما در فرانسه به چنین بازی‌ای چیزی جز فاجعه نمی گوییم. توصیه من به هواداران یونایتد این است که به جای دیدن چنین بازی‌هایی یک پلی استیشن بخرند و با خرید بازیکنانی مثل سانچو و مسی با چنین یونایتدی بازی کنند.  در واقعیت،وضع الان تیم فاجعه است".

 

1533541

 

ستاره سابق یونایتد در ادامه گفت: " من حال هواداران میفهمم. برای همین ترجیح می دهم اگر قرار باشد به عنوان کارشناس کار کنم به تحلیل بازی های دیگر بپردازم نه بازی یونایتد. همه الان راجع به مربی صحبت می کنند ولی هیات مدیره چی؟ از زمان فرگوسن تا حالا چند مربی اخراج شده؟ راه حل این است؟ من الان خیلی احساساتی هستم. بر باشگاه من چه گذشته؟ "

 

 

دیدگاه‌ها