کد خبر : 1711959 | 14 مهر 1399 ساعت 09:20 | 42.4K بازدید | 2 دیدگاه

عذرخواهی تلویزیونی بعد از توهین به اریک لاملا

شبکه اسکای اسپورتز از انتقادهای بسیار تند و نژادپرستانه کارشناس خود علیه اریک لاملا ستاره تاتنهام عذرخواهی کرد.

عذرخواهی تلویزیونی بعد از توهین به اریک لاملا

به گزارش "ورزش سه"، در جریان دیدار دیروز تاتنهام و منچستریونایتد که با پیروزی 6-1 تاتنهامی‌ها به پایان رسید، اریک لاملا ستاره آرژانتینی تاتنهام در یک صحنه با آنتونی مارسیال مهاجم یونایتد درگیر شد و زمانی که مارسیال صورت او را لمس کرد با زیاده روی در واکنشی که نشان داد خود را نقش زمین کرد. داور در نهایت مارسیال را به خاطر همین صحنه اخراج کرد تا یونایتد حدود 60 دقیقه را 10 نفره بازی کرده و در نهایت با شکست سنگین 6-1 مواجه شود.

 

گرم سونس ستاره سابق فوتبال انگلیس که حالا به عنوان کارشناس با شبکه اسکای همکاری می‌کند از این اقدام لاملا عصبانی بود. او بعد از انتقادهایی بسیار تند از بازیکن آرژانتینی تاتنهام علیه او از جمله ای استفاده کرد که توهین نژادی قلمداد شد.

 

1533534

 

سونس مقابل دوربین گفت: " اگر مارسیال اخراج می‌شود لاملا هم باید بشود. اتفاقی که بین آنها افتاد چیز خاصی نبود ولی لاملا الکی خودش را زمین انداخت و واکنشش خیلی بیش از حد بود. واقعاً مایه شرمساری است. این حرکت کاملاً لاتینی است. اگر یکی اخراج شود آن یکی هم باید بشود. مایه شرم است. فوتبال انگلیسی یعنی این؟ ما بریتانیایی‌ها طور دیگری رفتار می‌کنیم. من در کشورهای لاتین بازی کرده ام و در کشورهای لاتین کار کرده ام و می دانم آنها فوتبال را چطور می بینند. لاملا امشب خوشحال می‌خوابد و فکر می‌کند برای تیمش کار خیلی خوبی کرده. ولی ما اینجور آدمهایی نیستیم".

 

1533532

 

کمی بعد از این صحبتهای سونس، مجری شبکه اسکای برای جلوگیری از تنشهای آتی به مقابل دوربین آمد و از طرف این شبکه عذرخواهی کرد.

 

دیوید جونز مجری اسکای گفت: " قبل از پایان برنامه باید بگویم که ما نسبت به نقش اریک لاملا در اخراج آنتونی مارسیال در بازی منچستریونایتد و تاتنهام انتقاد داشتیم. ولی به این وسیله می خواهیم اگر به کسی توهین شده و همچنین از صحبتهای کلیشه ای درباره فرهنگ لاتین عذرخواهی کنیم".

 

 

دیدگاه‌ها