کد خبر : 1711964 | 14 مهر 1399 ساعت 10:00 | 47.7K بازدید | 0 دیدگاه

پاسخ لوورن به هواداران ناراضی لیورپول

اگر اینقدر زودرنجی، لیورپولی نباش!

دژان لوورن ستاره سابق لیورپول از انتقادهای تند هواداران به خاطر شکست سنگین تیم انتقاد کرد و به آنها گفت بهتر است هوادار تیم دیگری بشوند.

اگر اینقدر زودرنجی، لیورپولی نباش!

به گزارش "ورزش سه"، بعد از شکست تحقیرآمیز لیورپول مقابل استون ویلا با نتیجه 7-2 سیلی از انتقادهای تلخ و ناراحت کننده از سوی هواداران این تیم به سوی مرسی سایدی‌ها نشانه رفت. دژان لوورن ستاره کروات سابق لیورپول، که از  رفتار گروهی هواداران در شبکه های اجتماعی، عصبانی بود؛ به آنها توصیه کرد اگر طاقت همراهی با تیم شان را ندارند بهتر است بروند و هوادار تیمی دیگر شوند.

 

1533485

 

برخی از هواداران به خصوص به آدرین دروازه بانی که در این بازی جانشین آلیسون مصدوم شده بود، انتقاد کردند و او را مقصر شکست سنگین تیم دانستند. دژان لوورن که خودش در زمان حضور در لیورپول با انتقادهای زیادی از سوی هواداران مواجه بود در توییتر به این انتقادها پاسخ داد.

 

دژان لوورن ابتدا در یک توییت نوشت: " هرگز یک شکست را تقصیر دو بازیکن نیندازید. 11 بازیکن در زمین به عنوان یک تیم کار می‌کنند. گاهی اوقات بعضیها خوب هستند و بعضی بد. فردا روز دیگری است. باید فراموش کنیم".

 

1533542

 

هواداران ناراحت لیورپول در پاسخ به این توییت لوورن او را هدف قرار دادند ولی ستاره سابق لیورپول به چند مورد از آنها پاسخ داد.

 

1533543

 

لوورن در پاسخ به یک توییت انتقادی از آدرین خطاب به انتقادکننده نوشت: " هیچ درکی از فوتبال حرفه ای نداری. فیفا بازی کن و قضاوت کن".

 

لوورن در پاسخ به انتقادی دیگر از آدرین هم خطاب به انتقادکننده نوشت: " پس برو و از تیم دیگری طرفداری کن".

 

1533544

 

دژان لوورن سپس برای جمع بندی نظراتش بعد از این مکالمات با منتقدین توییت دیگری منتشر کرد و نوشت: " شما بهترین مثال هستید برای اینکه بتوان نشان داد چه نوع رفتاری برای هوادار یک باشگاه بزرگ درست نیست".

 

دیدگاه‌ها