کد خبر : 1711972 | 14 مهر 1399 ساعت 10:47 | 83K بازدید | 2 دیدگاه

پس‎‌گردنی انتقامی تقدیم به سولسشر

هرگز یک پرتغالی خاص را تحقیر نکنید!

ژوزه مورینیو بعد از پیروزی بزرگ تیمش بر منچستریونایتد حرکت فصل گذشته سولسشر در مقابل او را تکرار کرد و دست بر سر سرمربی شکست خورده یونایتد کشید.

هرگز یک پرتغالی خاص را تحقیر نکنید!

به گزارش "ورزش سه"، وقتی سوت پایان بازی دیشب تاتنهام و منچستریونایتد به صدا درآمد و تاتنهامی ها موفق شدند حریف شان را در خانه با نتیجه قاطع 6-1 شکست دهند مشخص شد ژوزه مورینیو مدتها است منتظر چنین لحظه ای بوده تا از همتای یونایتدی‌اش اوله گنار سولسشر انتقام بگیرد. انتقام حرکتی که سولسشر فصل گذشته با مورینیو کرده بود.

 

1533561

 

در ماه دسامبر سال گذشته منچستریونایتد با هدایت سولسشر موفق شد تاتنهامِ مورینیو را 2-1 شکست دهد. در پایان بازی سولسشر به سمت مورینیو رفت و دست به سر او کشید. این صحنه سر و صدای زیادی به پا کرد و عده زیادی معتقد بودند حرکت سولسشر با هدف تحقیر کردن مورینیو انجام شد. مورینیو دیشب نشان داد بعد از گذشت چندین ماه هنوز آن حرکت را فراموش نکرده و منتظر گرفتن انتقامش از سولسشر بوده است.

 

1533562

حرکت جنجالی سولسشر در 4 دسامبر 2019

 

در پایان بازی سال گذشته مورینیو و سولسشر در کنار خط به سمت هم رفته و یکدیگر را به آغوش کشیدند. سولسشر اما در نقش یک قهرمان پیروز دستش را بالا آورده و بر سر مورینیو کشید. وقتی در همان روز خبرنگاران از مورینیو درباره این حرکت پرسیدند ژوزه سعی کرد آن را کم اهمیت جلوه دهد و در پاسخ گفت: " هیچکس دوست ندارد بازی را ببازد. ما همه مثل هم هستیم و می‌خواهیم پیروز شویم".

 

اما دیشب وقتی شاگردان مورینیو در یک شب تاریخی موفق شدند شکستی 6-1 بر سولسشر و شاگردانش تحمیل کنند زمان انتقام ژوزه فرا رسیده بود.

 

وقتی سولسشر به سمت مورینیو رفت تا با او دست بدهد آقای خاص فرصت عالی‌ای که بعد از ده ماه بدست آورده بود را از دست نداد و حرکت سال گذشته سولسشر را این بار بر روی او اجرا کرد. دست نوازش مورینیو بر سر سرمربی نروژی که عده ‌ای آن را پس گردنی مورینیو بر مربی جوان یونایتد توصیف کردند در خود درسهای زیادی داشت.

 

1533560

انتقام مورینیو از سولسشر تاریخ 4 اکتبر 2020

 

این ماجرا در شبکه‌های اجتماعی بازتاب زیادی داشت. یک کاربر نوشت: " همه می‌دانستند که مورینیو حتماً دستش را به سر سولسشر می‌کشد". کاربر دیگری نوشت: " مورینیو هرگز فراموش نمی کند". یک کاربر دیگر می گوید: " مورینیو عکس اوله را دوازده ماه است روی دیوار نصب کرده و هر روز به آن نگاه می کرده تا بالاخره بتواند انتقامش را بگیرد".

 

مورینیو در پایان بازی سعی کرد به جای پاسخ دادن به سوالهایی در این باره یا دیگر سوالهای جنجالی روی نتیجه عالی تیمش تمرکز کند. او به خبرنگاران گفت: " این برای تاتنهام، برای بچه های من، و البته برای خودم یک پیروزی تاریخی است. من بارها در این استادیوم پیروز شده ام که بیشترشان با منچستریونایتد بود. ولی من با چلسی و رئال مادرید هم اینجا پیروز شده بودم و حالا هم با تاتنهام موفق شدم در این استادیوم به پیروزی برسم. این پیروزی متعلق به تیم است".

 

 

دیدگاه‌ها