کد خبر : 1711994 | 14 مهر 1399 ساعت 12:11 | 23.5K بازدید | 0 دیدگاه

سرمربی استون ویلا

تعریف یورگن کلوپ از ویلا یعنی کارمان درست بود!

سرمربی استون ویلا می‌گوید وقتی یورگن کلوپ، تیمش را با شگفتی تحسین می‌کند نشان می‌دهد استون ویلا کار بزرگی انجام داده است.

تعریف یورگن کلوپ از ویلا یعنی کارمان درست بود!

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان دین اسمیت در استون ویلا دست به کاری بزرگ زده و موفق شدند لیورپول قهرمان فصل گذشته لیگ برتر را با نتیجه 7-2 در هم بکوبند. دین اسمیت در پایان بازی به صحبتهای کوتاه یورگن کلوپ با او در پایان بازی اشاره کرد و گفت وقتی کلوپ از تیمش با شگفتی تحسین کند نشان می‌دهد ویلا کار بزرگی انجام داده است.

 

1533590

 

اسمیت در پایان بازی از عملکرد تیمش به عنوان عملکردی استثنایی یاد کرد و گفت تحسین و تمجید یورگن کلوپ در پایان بازی نشان داده که تیم او در جریان بازی تا چه فوق العاده بود.

 

دین اسمیت در این باره گفت: " این پیروزی نتیجه تلاش و سختکوشی ما بود. وقتی یورگن کلوپ با شگفتی ما را تحسین می‌کند نشان می‌دهد کارمان چقدر درست بود. بچه ها امروز استثنایی بودند و برنامه ما را در جریان بازی بی کم و کاست اجرا کردند".

 

1533573

 

سرمربی ویلا در ادامه گفت: " بزرگترین افسوس ما این است که امروز در کنار تماشاچیان‌مان نبودیم. امیدوارم همه هواداران از خانه از این بازی ویلا لذت برده باشند. لیورپول آنقدر تیم بزرگی است که حتی وقتی نتیجه 5-2 بود ما نمی توانستیم به پیروزی مطمئن باشیم".

 

 

دیدگاه‌ها