کد خبر : 1712000 | 14 مهر 1399 ساعت 12:30 | 17.9K بازدید | 0 دیدگاه

کاراگر: دفاع لیورپول مضحک و خنده‌دار بود

جیمی کاراگر ستاره سابق لیورپول بعد از شکست 7-2 مقابل استون‌ویلا با انتقاد شدید از شاگردان کلوپ گفت دفاع لیورپول خنده‌دار بود و این وضع نمی‌تواند ادامه پیدا کند.

کاراگر: دفاع لیورپول مضحک و خنده‌دار بود

به گزارش "ورزش سه"، شکست تحقیرآمیز 7-2 لیورپول مقابل استون ویلا واکنش‌های زیادی به دنبال داشت؛ انتقادها به خصوص به رویکرد دفاعی لیورپول معطوف بود.

 

1533600

 

 جیمی کاراگر ستاره سابق مرسی سایدی‌ها که حالا به عنوان کارشناس فوتبال فعالیت می‌کند از عملکرد دفاعی لیورپول به شدت انتقاد کرد و گفت ریسک‌های بیش از حد و غیرضروری، اشتباه اصلی رویکرد تاکتیکی کلوپ در خط دفاعی است.

 

کاراگر در صحبتهای خود از دفاع لیورپول در این بازی به عنوان دفاعی خنده‌دار یاد کرد که نمی‌تواند ادامه پیدا کند. او در ادامه گفت: " واقعاً خنده‌دار بود. چیزی که می‌دیدم را باور نمی کردم. اصلاً نمی‌شد تصور کرد که این لیورپول است که دارد بازی می‌کند. هم نتیجه و هم عملکرد تیم شوکه کننده است. این بدون شک بدترین بازی ما در دوران یورگن کلوپ است".

 

 

ستاره سابق لیورپول در ادامه گفت: " لیورپول بازی را بد شروع کرد و از همان سه دقیقه اول چند خطر روی دروازه ایجاد شد. من که خودم مدافع بودم، می دانم که این نوع دفاع کردن خنده دار است و نمی‌تواند ادامه پیدا کند. لیورپول امشب شانس آورد که هشت یا نه گل دریافت نکرد".

 

 

دیدگاه‌ها