کد خبر : 1712043 | 14 مهر 1399 ساعت 15:49 | 67.7K بازدید | 1 دیدگاه

برند شوستر:

نگران مسی هستم، او را در زمین گیج کرده‌اند

بازیکن سابق بارسلونا معتقد است نقشی که امسال به لیونل مسی واگذار شده، چندان مناسب او نیست.

نگران مسی هستم، او را در زمین گیج کرده‌اند

به گزارش "ورزش سه"، لیونل مسی نزدیک به دو ماه پیش در تلاشی جدی برای جدایی از بارسلونا بود. او همه کار هم برای قطع همکاری با بارسلونا انجام داد ولی در نهایت به دلیل مخالفت قاطعانه باشگاه مجبور به ماندن شد.

 

 

1533666

 

 

دوستان صمیمی او آرتورو ویدال و لوئیس سوارز نیز از بارسا جدا شده اند و مسی تنهاتر از همیشه به نظر می رسد. در سه بازی اخیر، مسی اغلب نقش 9 کاذب را در بارسا داشته و رونالد کومان به او وظایفی جدید محول کرده است. مسی تنها یک گل از روی نقطه پنالتی به ثمر رسانده و درخشش سابق را نداشته است.

 

برند شوستر در مورد مسی به اوندا سرو گفت:« نگران مسی هستم. به او نقشی جدید در تیم محول کرده اند و به نظر می رسد در زمین ناهماهنگ است. او را گیج کرده اند و نمی دانم خودش از شرح وظایفی که به وی داده اند آگاهی کامل دارد یا خیر. وقتی شما یک مهاجم هدف تخصصی در تیم تان ندارید، شاید گذاشتن مسی به عنوان 9 کاذب تصمیم درستی نباشد.»

 

 

1533518

 

 

شوستر سویا را مدعی جدی قهرمانی می داند. تیمی که شب گذشته برابر بارسا در نوکمپ نمایشی خوب داشت و تساوی 1-1 را کسب کردسویا می تواند نامزد جدی قهرمانی لالیگا باشد. تیمی پرقدرت و باکیفیت تر از همیشه دارند و امسال شاید بالاخره به حکمرانی بارسا و رئال پایان بدهد.»

 

دیدگاه‌ها