کد خبر : 1712047 | 14 مهر 1399 ساعت 15:51 | 12.1K بازدید | 0 دیدگاه

شیرکوند: 200 نفری که در سالن بودند، همه در خطرند

25 کرونایی در تیم لیگ‌برتری والیبال!

طبق ادعای کاپیتان تیم شهرداری ورامین، 25 تن از بازیکنان و مربیان این تیم به ویروس کرونا مبتلا شدند.

25 کرونایی در تیم لیگ‌برتری والیبال!

به گزارش "ورزش سه"، قبل از بازی دیروز تیم‌های شهرداری ورامین و سپاهان اصفهان در لیگ والیبال هم اعتراض‌هایی نسبت به تاکید فدراسیون بر برگزاری این دیدار مطرح شد، اما چون تا قبل از این دیدار تعداد تست‌های مثبت بین اعضای دو تیم به اندازه ای نبود که پروتکل‌های بهداشتی موجود رای به لغو مسابقه بدهند.


قبل از این دیدار هر دو تیم از مثبت شدن تست کرونای چند بازیکن و مربی خود خبر داده بودند و این نگرانی وجود داشت که این ویروس در طول بازی به نفرات دیگر هم منتقل شود؛ اتفاق تلخی که گویا به واقعیت پیوسته است.


چند ساعت بیشتر از پایان این بازی که با نتیجه 3 بر 2 به سود سپاهان رقم خورد، نگذشته بود که مسئولان تیم شهرداری ورامین از مثبت شدن تست کرونایی 25 عضو تیم خود خبر دادند! این اتفاق شوکه کننده یعنی فقط چند نفر در این تیم تستشان مثبت نشده و حتی بازیکنانی که دیروز به میدان رفتند هم مبتلا به کرونا بودند.


احسن شیرکوند، کاپیتان و عضو هیات موسس تیم شهرداری ورامین در این باره به "ورزش سه" گفت: «ما از فدراسیون خواستیم حداقل یک روز بازی ما را عقب بیاندازند تا جواب تست‌ها بیاید، اما این کار را نکردند. از جمعه ابتدا حال چند نفر از بازیکنان بد شد و سپس این اتفاق در میان بقیه اعضای تیم هم رخ داد. تست حدود 25 یا 26 نفر مثبت شده و فقط من و دو نفر دیگر تستمان منفی است. ما هم مشخص نیست در روزهای آینده چه اتفاقی برایمان می افتد. برخی از بازیکنان و مربیان ما حال و روز خوشی ندارند. بدترین اتفاق آنجاست که دیروز حدود 200 نفر از جمله اعضای تیم حریف، عوامل اجرایی، نیروی انتظامی و… در سالن بودند و ممکن است هر کدام از آن‌ها الان مبتلا به ویروس کرونا باشند.»

 

1533669

 


وی درباره اینکه از کجا ویروس وارد اردوی شهرداری ورامین شده، می‌افزاید: «ما قبل از سفر به سیرجان تست دادیم که نتیجه‌اش منفی بود. وقتی برگشتیم، روز جمعه چند بازیکن حالت سرماخوردگی داشتند و 7 نفر را فرستادیم که تست بدهند. از آن‌ها 6 نفر جواب تستشان مثبت شد. صبح دیروز هم از سایر اعضای تیم تست گرفتیم که جوابش بعد از مسابقه آمد. به فدراسیون گفتیم اصلا ما را بازنده کنید، اما اجازه دهید مسابقه لغو شود. گوش ندادند و بعد از مسابقه فهمیدیم که این تعداد کرونایی داریم.»


لیبروی باتجربه تیم شهرداری ورامین ادامه داد: «دیروز عوامل صداوسیما، توپ جمع‌کن‌ها، بازیکنان حریف، نیروی انتظامی، عوامل اجرایی و... ممکن است از بازیکنان ما کرونا گرفته باشند. حدود 200 نفر در سالن بودند و خطر همه آن‌ها را تهدید می‌کند. فعلا که تیم ما به قرنطینه رفت و طی صحبتی که با داورزنی داشتم، مسابقات ما هم تا اطلاع ثانوی لغو شد.»


شیرکوند در پایان گفت: «بهتر است که لیگ به صورت متمرکز برگزار شود چون تیم‌ها با توجه به ممنوعیت ورود تماشاگر نمی‌توانند از امتیاز میزبانی استفاده کنند. در برخی از شهرها مثل سیرجان و گنبد هم امکانات بهداشتی کمتر است. فدراسیون هم باید برای برگزاری متمرکز لیگ بیشتر همکاری کند.»

دیدگاه‌ها