کد خبر : 1712077 | 14 مهر 1399 ساعت 17:20 | 40.2K بازدید | 0 دیدگاه

لوک شاو:

شرم آور بود؛ در حد بازی برای منچستر نیستیم

لوک شاو پس از شکست سنگین یونایتد از تاتنهام اقدام به عذرخواهی از هواداران کرد.

شرم آور بود؛ در حد بازی برای منچستر نیستیم

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته منچستریونایتد یکی از سنگین ترین شکست های خانگی تاریخ خود را تجربه کرد. شیاطین سرخ برابر تاتنهام ژوزه مورینیو 1-6 شکست خوردند تا یاد و خاطره باخت سال 2011 برابر منچسترسیتی زنده شود.

شکست شب گذشته به قدری سنگین و غیر قابل باور بود که موجی از ناامیدی را در میان هواداران یونایتد ایجاد کرده است و انتقادات به کارد فنی این تیم نیز بیش از گذشته شده است. شایعاتی هم در مورد حضور مائوریسیو پوچتینو روی نیمکت یونایتد هم شنیده می شود.

 

 

1533539

 

 

مارکوس راشفورد اولین بازیکنی بود که با انتشار پیام برای هواداران یونایتد اقدام به عذرخواهی کرد. لوک شاو مدافع چپ یونایتد نیز در مصاحبه با اسکای اسپورتس از هواداران پوزش خواست.

او در مورد شکست سنگین به تاتنهام گفت:« نتیجه شرم آور بود. باشگاهی مثل منچستریونایتد اصلا نباید شکست بخورد؛ چه برسد که با چنین نتیجه ای هم مغلوب شود. این واقعا دردناک و شرم آور است چون هواداران را بی نهایت ناامید کردیم و به شخصه عذرخواهی می کنم.

در راه رفتن به خانه هواداران را غمگین و ناراحت دیدم و باید بگویم که متاسفم. ما بازیکنان داخل زمین باید حداکثر توان مان را بگذاریم ولی برابر تاتنهام در حد و اندازه های منچستریونایتد نبودیم.  باید بگویم که در حال حاضر حتی در نزدیکی های بازیکنی که باید برای منچستر بازی کند هم نیستیم.»

 

 

دیدگاه‌ها