کد خبر : 1712098 | 14 مهر 1399 ساعت 19:10 | 23K بازدید | 0 دیدگاه

آخرین تلاش بارسلونا برای جذب مدافع سیتی

ممکن است در ساعات کوتاه باقیمانده بازار تابستانی، اریک گارسیا با رقم 18 میلیون یورو از سیتی راهی بارسلونا شود.

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا به تلاش برای جذب اریک گارسیا، مدافع جوان منچسترسیتی ادامه می دهد و پیشنهاد مالی اش را برای خرید این بازیکن ملی پوش اسپانیایی افزایش داده است. بارسا حالا حاضر است برای خرید اریک گارسیا رقم 18 میلیون یورو پرداخت کند و این بالاترین پیشنهاد آنها در ماه های اخیر است. سیتیزن ها ابتدا امیدوار بودند از فروش اریک گارسیا رقمی در حدود 30 میلیون یورو از بارسلونا دریافت کنند، اما قرارداد این بازیکن یک سال دیگر تمام می شود و باشگاه اسپانیایی حاضر به پرداخت این رقم برای جذب اریک گارسیا نبود.

 

اریک گارسیا که در آکادمی لاماسیا رشد کرده، در سال 2017 بارسلونا را به مقصد منچسترسیتی ترک کرد. البته اگر این انتقال امشب نهایی نشود، بی شک اریک گارسیا تابستان سال آینده به صورت رایگان راهی نوکمپ خواهد شد و این مدافع جوان حاضر به تمدید قرارداد با منچسترسیتی نیست.

 

رونالد کومان، سرمربی جدید بارسلونا علاقمند به حضور یک مدافع جدید دیگر به عنوان گزینه جانشین برای جرارد پیکه یا کلمنت لانگله است و اریک گارسیا مدت هاست مورد توجه او قرار گرفته است. بارسلونا ابتدا تنها با رقم 10 میلیون یورو برای خرید اریک گارسیا وارد عمل شده بود، اما باید دید در این زمان کوتاه آیا مدیران سیتی حاضر به توافق با بارسلونا هستند یا خیر.

 

1533725

دیدگاه‌ها