کد خبر : 1712147 | 15 مهر 1399 ساعت 09:20 | 38.7K بازدید | 2 دیدگاه

خشم همسر سرخیو رومرو از منچستریونایتد

همسر سرخیو رومرو دروازه‌بان منچستریونایتد از این باشگاه به دلیل عدم صدور اجازه انتقال همسرش به باشگاه اورتون به شدت انتقاد کرد.

خشم همسر سرخیو رومرو از منچستریونایتد

به گزارش "ورزش سه"، با پایان مهلت نقل و انتقالات تابستانی، سرخیو رومرو سنگربان آرژانتینی منچستریونایتد در این تیم ماندگار شد تا در فصل جاری به عنوان دروازه بان سوم این تیم فعالیت کند. این موضوع ناراحتی شدید همسر رومرو را به دنبال داشت و باعث شد او در اینستاگرام خشم خود را متوجه مدیریت باشگاه یونایتد کرده و از آنها به دلیل اینکه اجازه ندادند همسرش راهی اورتون شود به شدت انتقاد کند.

 

1533835

 

رومرو که در فصل جاری با بی‌مهری کادر فنی مواجه شده و عملاً به دروازه بان سوم یونایتد بعد از داوید دخیا و دین هندرسون تبدیل شده امیدوار بود در روز آخر نقل و انتقالات به اورتون منتقل شود. البته رومرو می‌تواند به تیم‌های لیگ‌های پایین‌تر منتقل شود ولی کمتر باشگاهی در آن سطح می‌تواند از پس پرداخت دستمزد بالای او برآید.

 

همسر رومرو پیش از پایان مهلت نقل و انتقالات دیروز در اینستاگرام خود به تندی از منچستریونایتد انتقاد کرد و گفت امیدوار است به همسرش اجازه ترک اولدترافورد داده شود: " سرخیو رومرو برای این باشگاه خیلی تلاش کرد. آخرین جامی که یونایتد فتح کرد با حضور او بود. سرخیو به تیم کمک کرد به 4 فینال و نیمه نهایی راه پیدا کند ولی در همه آنها روی نیمکت نشسته تا یونایتد در همه آن بازیها ببازد. حالا وقت این است که فرصت را در اختیارش بگذارند و اجازه بدهند برود. یک بار هم شده به او احترام بگذارید".

 

 

دیدگاه‌ها