کد خبر : 1712263 | 15 مهر 1399 ساعت 18:32 | 34.6K بازدید | 4 دیدگاه

به خاطر تراکتور مصدوم شدم و این جواب من نبود؛ 

گلایه‌های سینا عشوری یکسال پس از خداحافظی

سینا عشوری که از باشگاه تراکتور برای دریافت مطالبات چند سال گذشته‌اش شکایت کرده، می‌گوید با او نامهربانانه و با بی مهری برخورد شده است.

گلایه‌های سینا عشوری یکسال پس از خداحافظی 

به گزارش "ورزش سه"، سینا عشوری را می توان یکی از بدشانس ترین بازیکنان فوتبال ایران طی سال های گذشته دانست؛ با این حال او یکی از هافبک‌های خوب فوتبال ایران پیش از دو مصدومیتی سنگینی بود که در ذوب آهن و سپس تراکتور برای او رخ داد و باعث شد این هافبک تدافعی که به دلیل ماجرای کارت های پایان خدمت مجبور به حضور در تراکتور شده بود، درنهایت تصمیم به خداحافظی از فوتبال بگیرد.


عشوری که پس از خداحافظی از فوتبال هم مصاحبه‌ای انجام نداده بود، در گفتگویی با "ورزش سه" می‌گوید، از 5 سال پیش به روش های مختلف برای دریافت مطالباتش از باشگاه  تراکتور اقدام کرده، ولی موفق به این کار نشده است.

 

 

1533979

 


 عشوری در این گفتگو با اشاره به ساختار غیرحرفه ای در فوتبال ایران حرف هایش را اینطور آغاز کرد و گفت:« حرف اصلی من این است وقتی می‌گویند باشگاه حرفه‌ای شده، یعنی نباید طلبکاری در فیفا یا کنفدراسیون فوتبال آسیا داشته باشیم. مثلا فولاد، سپاهان و ذوب‌آهن باشگاه‌هایی هستند که کمتر شاهد شکایت از آنها هستیم و مثلا مطمئنم در باشگاه فولاد درایت فردی مثل سعید آذری مانع از شکایت علیه آنها می‌شود.» 


سینا عشوری در ادامه حرف‌هایش با اشاره به چگونگی رخ دادن آسیب دیدگی دوم در تراکتور، توضیح داد:« من یک ماه و نیم به خاطر تراکتور زودتر به فوتبال برگشتم. از آن زمان خیلی‌ها از من  می‌پرسند که چرا برای مرتبه دوم مصدوم شدی. برای اولین بار می‌گویم. آن زمان در تراکتور ما 10 ، 11 نفر بیشتر در زمین نمی شدیم. کادر فنی به من گفت بیاد دفاع وسط بازی کن. من یک و ماه نیم زودتر از موعد بازی کردم و نتیجه هم مصدومیتی شد که برای من رخ داد.» 


عشوری که متولد 1367 است و خیلی زود فوتبال را کنار گذاشت، در مورد شرایط خود در آن مقطع توضیح داد:« من نه بدنم آماده بود و نه اعتماد به نفس بازی داشتم. من هم مثل خیلی از بازیکنان بلافاصله نباید بازی می کردم، ولی به خاطر من هواداران این کار را کردم و این جواب من نبود.» 

 

 

1533977

 

 

عشوری سپس با تشکر از کمیته تعیین وضعیت و کمیته استیناف که رای را به نفع او صادر کرده اند، اضافه کرد:« اول اینکه تشکر می کنم از کمیته تعیین وضعیت و به خصوص آقای نورشرق و کمیته استیناف که واقعا به شرایط بازیکنان رسیدگی می‌کنند. باشگاه‌ها گاهی واقعا اذیت می‌کنند و به همین خاطر باید تشکر کنم که به این موارد رسیدگی می کنند.» 


بخش بعدی حرف های عشوری در مورد کاهش ارزش مطالباتش طی سال های اخیر بود و گفت:« من اگر پولم را سر زمانش گرفته بودم، الان حداقل 5 برابر شده بود. که البته خیلی بیشتر از این ها می‌شد. حالا جالب است که من خدا خدا می‌کنم که همان پول را هم بگیرم. حتی در این مدت چند واسطه به باشگاه تراکتور فرستادم که مشکل را حل کنند، ولی هیچ کس جواب من را نداد.» 

 

 

1533978

 


هافبک دفاعی سابق ذوب آهن و تراکتور با گلایه از رفتاری که با او شده، اضافه کرد:« الان هم می دانم که هر وقت نامه من به فیفا برسد، احتمالا مدیران باشگاه تراکتور من را مقابل هواداران قرار می‎‌دهند و می‌گویند که دیدید این بازیکن غیرت و تعصب نداشت. من ولی می‌دانم هواداران چنین فکری نخواهند کرد و شرایط من را درک می‌کنند.» 

 

عشوری سپس با اشاره به اینکه هفته آینده شکایت خود را به کنفدراسیون فوتبال آسیا و فیفا خواهد برد، ضمن تهدید باشگاه تراکتور که یکی از نمایندگان فوتبال ایران در رقابت‌های آسیایی است، عنوان کرد:« من دیگر همه چیز را به خدا سپردم. مطمئن باشید که پیگیر شکایتم هستم و تا ریال آخر پولم را می‌گیرم. الان اگر شکایت من به کنفدراسیون فوتبال آسیا برسد، برای تراکتور که نماینده فوتبال ایران است، مشکلاتی ایجاد خواهد شد. من نمی‌خواستم کار به اینجا برسد ولی رفتار مدیران باشگاه تراکتور باعث شد.» 


او ادامه داد:« امیدوارم این مشکلات مالی در فوتبال حل شود. من مشکلی با آقای زنوزی ندارم و پول جیبش را خرج می کند؛ دستش هم درد نکند و خدا بیشتر هم به او بدهد، اما ایشان فقط نزدیک به 100 میلیارد خرج 4 مربی خارجی کرد ولی هنوز من پیگیر پولی هستم که حقم است ولی سال‌ها آن را از من دریغ کرده‌اند.»

دیدگاه‌ها