کد خبر : 1712297 | 15 مهر 1399 ساعت 20:11 | 120.9K بازدید | 14 دیدگاه

روایت AS اسپانیا از شکایت النصر به AFC (عکس)

روزنامه اسپانیایی آاس در وبسایت خود شکایت النصر از پرسپولیس را بازتاب داده است.

به گزارش "ورزش سه"، 72 ساعت از شکایت باشگاه النصر در ای اف سی به خاطر خریدهای جدید تیم پرسپولیس می‌گذرد و در این مدت شمار افرادی که در این باره اظهار نظر کرده اند، بسیار بسیار زیاد بوده است؛ از خبرنگاران عربستانی تا وبسایت های حوزه فوتبال آسیا که هر یک روایت خود را در این باره داشته اند اما حالا آ اس اسپانیا در خبری این موضوع را بازتاب داده است.

 

 

1533999

 

 

این رسانه مادریدی نوشته: «گزارش ها از عربستان سعودی حاکی از آن است که باشگاه النصر به خاطر آنچه عدم صلاحیت بازیکنان جدید پرسپولیس خوانده، از این باشگاه شکایت کرده است. این شکایت پس از شکست زردپوشان در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا مقابل پرسپولیس انجام شد. پرسپولیس تعداد انگشت شمار بازیکن جدید را به خدمت گرفته که شامل حامد لک، آرمان رمضانی، میلاد سرلک، احسان پهلوان، سعید آقایی، علی شجاعی و عیسی آل کثیر می‌شود.»

 

اما در بخش مهم تر این گزارش کوتاه آمده: «النصر معتقد است که بازیکنان جدید پرسپولیس به صورت غیرقانونی با این تیم قرارداد امضا کرده اند. النصری ها اعتقاد دارند که پرسپولیسی ها قبل از خرید بازیکن جدید، باید مطالبات برانکو ایوانکوویچ را می‌پرداختند.» در واقع گزارش اختصاصی آاس اسپانیا، نکته ای از شکایت النصر را آشکار می‌کند که اگر از سوی ای اف سی رد شود، پرسپولیس برنده پرونده خواهد بود؛ نکته این است که آیا پرسپولیس اجازه داشته در آن یک ماه بازیکن جدید بخرد یا خیر؟

دیدگاه‌ها